sannaveronicasvensson

Alla inlägg under juli 2011

Av Sanna Svensson - 4 juli 2011 23:06

*Om en vecka så sover jag nog ganska gott nu efter att ha röjt på Björnfesten.

*Om en månad är jag och Kurki hur uppspelta som helst efter att ha varit på The Baseballs.


  

känns helt okej!





Av Sanna Svensson - 4 juli 2011 11:12

*Partya

*Vara med kompisar

*Vara ute på sjön

*Spela gitarr

*Steka

Av Sanna Svensson - 4 juli 2011 10:29

Efter att ha varit ute på sjön mellan torsdag-söndag så är jag hemma igen.Dock så kom ju solen fram precis när vi skulle åka. olycklig tjej.

När vi kom hem så gick jag ut för en liten fotorunda i det härliga vädret.Vart en hel del bilder.Men dom får ni nog se en annan gång! Sen åkte vi till Vinäs  för att pappa skulle kolla hur hans coolingbil går.Själv roade jag mig med att fota en massa på bilen.

Kanske lägger upp nå bilder nångång,men nu får ni nöja er med en liten muppig bild:

  

diggar pappas bil ja!

 

När vi kommit till Mora så åkte vi och köpte vi glass och då träffade jag en efterlängtad person nämligen Jonna! Riktigt kul!


  


Sen på kvällen gjorde vi inte så mycket mer...jag gick ut och gick en sväng samtidigt som jag pratade med Marcus.Riktigt härligt,både vädret och sällskapet!

Vart en ganska tidig kväll,inte helt fel det heller!


Nu har jag typ vaknat för en timme sen kanske.Fram till 14 då bussen mot Sveg går,vet jag inte vad jag ska göra.Är ju ensam i lägenheten också...kul.inte

Menmen!

Hörs!

Av Sanna Svensson - 2 juli 2011 18:51

Just nu sitter jag inne i en annan husbåt och myser. inte helt fel!Annars idag så har jag inte jag gjort så speciellt mycket....varit på båten och chillat mest. Var hem en sväng och duschade,och sen ner till båten igen. Sen har vi väl bara varit där,och sen tog vi en tur ner till Saxviken där vi sitter nu. Och här ska vi väl vara ett tag innan vi åker ut och sover på älskade Sandön!(L) Men nu ska jag nog vara lite social med folket här istället. Hörs hej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards