sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Sanna Svensson - 2 augusti 2011 20:57

Jäkla goväder det har varit idag alltså. Gick ut och la mig och stekte vid typ 10 och där låg jag till typ 14.30 eller nått.Sen gav jag upp. Men verkar som jag lyckats få lite bränna eftersom mamma har börjat kalla mig neger. Är väl bara att hoppas på att man inte börjar flagna nu då,då dör jag lite.

Vad har jag mer gjort idag? Typ ingenting. Städat lite på rummet,varit barnvakt åt lillebror-körde han på crossen och jag undrar vem som hade roligast,han eller jag? Sen har jag och mamma precis avslutat en film. Nu ska jag väl packa lite. Eller det lär väl bli jävligt mycket. Åker nämligen iväg till Mora redan imorgon för att hitta på bus. Och på torsdag kommer min fina vän Kurki ner,och då jäklar. Troligtvis kommer vi ha så kul så...ja jag vet inte. Känns som om det kommer bli en grymt vecka iallafall.Helt klart!

Men nu ska jag nog packa om jag bara kan slita mig från denna film:

http://www.youtube.com/watch?v=y3WKAO9VVHg&feature=related

Han är förjäkla fin min man alltså. 2 dagar....

Hörs!


  totalt snurrig i bollen men bryr jag mig? inte ett dugg. Svensson är på gång,så nu kör vi!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards