sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Sanna Svensson - 4 augusti 2011 09:11

Nu har jag nyss vaknat,men är inte speciellt pigg om ni trodde det. Typ död. Men det sket man väl i! Gårdagen var typ hyperunderbar så det är helt klart värt att vara död nu.Drar väl lite i snabba drag vad jag pysslade med:


Kom ner till Mora där "C" (sooo Kissie-style) mötte upp mig. Vi gick lite på Mora innan vi satte oss på bussen för att åka mot Rättvik.När vi var framme där satte vi oss lite och kolla på bilar och folk,innan vi började knata runt där.

Dock var det varmt som satan så vi beslutade oss för att bada.Sagt och gjort.Asså där vi var och badade,det var det långgrundaste stället jag varit på. Vi gick typ 200 meter ut och vi hade bada vatten till midjan typ. Menmen,skönt och mysigt var det iallafall. Efter badet drog vi på oss kläder och satte oss för att torka lite. Men mina jeansshorts som jag badade med torkade inte förens jag var påväg hem. Jäkligt skönt att gå runt i dom. Eller inte.

Småsmåningom hittade vi några av hans kompisar som vi gick runt med ett tag. Men när klockan började nära sig 18 insåg vi att ingen av hos hade ätit speciellt mycket under dagen så gick och åt. Efter maten vi återigen runt lite innan vi slog oss ner vid en buske med hans grymt sköna kompisar. Vad va jag garva åt dom alltså. Vilka stjärnor!

Efter ett tag insåg vi också att sista bussen hem hade gått för x-antal timmar sen så vart till att leta skjuss,men det ordnade sig tillslut.

Sista timmen(?) så gick vi runt med hans kompisar innan vi gick och satte oss för att äta typ. Efter en stund fick vi besked att skjussen hem var här så var bara att tacka för sig,och dra sig mot bilen.

Tack alla folk för en helt galet kul kväll!

 

Dagens planer är inte riktigt bestämde än,förutom den som varit bestämd sedan månader tillbaka. Dalhalla 20.00 Rad två. Nått lustigt stolnummer. Där hittar ni mig och Kurki.

Vad vi ska göra innan och efter det är det ingen som vet. Antingen blir det Mora eller Rättvik. Jag iallafall på det senare,helt klart!

Men nu har jag nog inte tid att sitta här mer,utan jag ska hoppa in i duschen och börja fixa mig så att jag är klar när polon kommer ner hit.

Men vi hörs väl någongång!


C<3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards