sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Sanna Svensson - 11 augusti 2011 16:42

Kör på en liten mobilblogg då bara lite sådär liksom. Dom här dagarna när jag varit osocial har jag tillbringat till största del med Christoffer. Vi har typ chillat,drygat,myst,varit med hans kompisar och nere på stan. Ett helt okej sätt att tillbringa några dagar tycker jag. Nu är han hos Pekka och klipper gräs och jag sitter i Mackans lägenhet. Förhoppningsvis är han klar snart och då blir det ut och åka båt. Göttans! Dock kommer jag säkert ramla i. Men det sket man väl i! Sen ikväll vet jag inte vad som händer,typ chill antar jag. Ihelgen så blir det troligtvis Älvdalen och Motor&Musik,iallafall någon dag. Fast är även jäkligt sugen på att shoppa loss lite också....får se hur det blir då. Kommer med största sannolikhet bli en grym helg hur som helst!Det går förjäkla bra nu alltså! Fast är det någon som kan ge mig den 1oktober typ nu? Snälla....Ha det bra för det ska jag ha!Hörs hej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards