sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Sanna Svensson - 1 september 2011 20:37

Sista dagen i september. Jag vill inte ha höst. Sommar några månader till skulle inte sitta helt fel faktiskt,menmen! Är väl bara att gilla läget liksom.

Dagen har iallafall varit bra,eller har varit typ helt död...suck! Och tror inte jag var ensam om det heller.

Dock började det ju med en sovmorgon på 40 min,så det var ju inte helt fel.

Fick även träffa den nya engelska läraren och det var väl ren misär eller vad man ska säga...Eller ja,jag har nog aldrig garvat så mycket på en lektion som jag gjorde då,men IG nästa liksom! Under den lektionen bröt jag av en penna med armhålan,en hyperarg målare kom in,samtliga i klassen hade garvat halft ihjäl sig och ingen av oss tror jag lärde oss nån engelska. Sen hade jag och bänkkompisen min,Räsmus,samtal som slutade med båda låg ner på bänken och skratta tills tårarna rann..suck!

Och även efter den lektionen fortsatte även vårat dryg med varandra och ja,det slutade ju som det gjorde:


   behöver jag ens berätta att folket som såg mig dog lite av skratt...mobbing på hög nivå!









Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards