sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Sanna Svensson - 14 september 2011 17:18

Har helt enkelt inte pallat att blogga den typ senaste veckan. Har varit ganska mycket om man säger så,skola+läxor,kompisar,Christoffer,flytten och en massa annat tok.

Men ska väl se om tiden räcker till för nått inlägg den här veckan då,dock är det stor risk att det inte blir nå vidare många eftersom helgen verkar vara fullspäckad! kung.

Men under tiden jag inte bloggat så har det väl hänt en hel del typ:

*Tagit sista båtturen hem husbåten för iår. Föralltid?

*Firat en månad med Krillepille.

*Packat en hel del.

*Fått smeknamnet Sprängaren tillsammans med Sara.

*Haft första provet i 9:an.

*Garvat en jäkla massa.

*Garanterat fått cancer på handleden.

*Skämt ut mig i Hogdal.

*Haft återträff på konfan.

*Däckat med kläder och smink i en säng vid 00-snåret med Sara. Trötta tjejer?

*Och sist men inte minst,haft riktigt jävla cp-roligt i skolan.

 

Åh,kära konfa! Var nästan lite jobbigt att kolla på bilder från lägret...saknar det så sjukt mycket! Fick lov att  gå igenom en massa bilder därifrån nu bara för det.

Underbaraste kvällen jag varit med om! ♥

 

Denna dag har varit väldigt bra tycker jag. Hade bara 4 lektioner liksom.

Garvat som en tok hela dagen ofc. Efter skolan åkte jag och Böörki till tandis och för min del såg det kanoners ut. kung.

Efter det blev det hemfärd. Då blev det lite packning och genomgångning av gamla grejs. Mycket smått och gott som kom fram ur gömmorna då!


Nu ska jag väl plugga lite och sen packa för en natt på Sveg med b-ruden min. En sån dag idag liksom. mysigt kommer det bli iallafall,helt klart.

Men ja,vi hörs väl någon kul dag!


 

aj lajk jo verry matsh!<3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards