sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Sanna Svensson - 15 september 2011 17:32

Dagen har väl varit typ kanon.

Vaknade upp brevid b-ruden(bara det liksom!) efter en sovmorgon på drygt en timme. göttans. Vi cyklade iväg till skolan och började med en franskalektion. helt okej start på dagen. Fortsatte sedan med musik och efter den lektionen körde jag min första privatlektion eller vad man ska säga,och gud så härligt det var. Mums.

Efter maten blev det No och skolan står faktiskt kvar än,konstigt nog.

Sen blev det bild och det slutade med att jag blev totaltsönder mobbad av Nils,Räsmus och Böörki. dom jävlarna.<3

Eftersom Böörki blåste Onishi totalt genom att ställa om klockan fick vi sluta en kvart tidigare. gött.

Sista lektionen var en riktigt lång och seg engelska lektion..suck! trodde jag skulle dö där ett tag.

Men efter skolans slut vart det destå roligare då Kurki visade var hon går för. Drog på en vurpa och krossade rutor så det stod härliga till,det är min fru detdär! Haha många där som garvade tills dom fick ont i magen,och jag var en av dom helt klart!


Sen jag kom hem från skolan har jag inte gjort så mycket,typ spelat gitarr och varit på datorn. Men nu ska jag hoppa in i duschen tror jag.

Hörs hej!


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards