sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Sanna Svensson - 17 september 2011 19:39

Ja,vad ska man säga om gårdagsnatten egentligen!?

Den var typ helt kanoners tyckte jag. Med ett undantag. Jag höll på att frysa ihjäl,det var så sjukt fucking kallt så jag dog nästan. Uscha. Men ja,det sket man väl egentligen i. Det är ju värt att frysa om man får vara ute på Sveg och träffa en massa underbart folk,för folket var verkligen helt grymt underbara igår!

När jag och Krille kom hem så kröp vi ner under både täcke och filt på en gång. Och efter att jag slutat skaka så slocknade jag på en gång typ. trött chey.


Idag så vaknade jag vid 7 första gången och sen var jag uppe ett tag innan jag slocknade och vaknade till och från hela tiden. Men när klockan var typ 15 så gick vi upp och åt innan vi lämnade av krille på bussen. Resten av dagen har jag tillbringat i soffan framför Tv:en och datorn. väldigt mysig lördag.


Men nu har jag hållt på med det här inlägget i flera timmar så jag tror jag går och lägger mig nu,men först några bilder:


      

Bildkvalitèn blir inte den bästa när det är mörkt och man måste använda blixt som ni ser,men det är iallafall något!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards