sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Sanna Svensson - 27 september 2011 16:39

Sorry för en grymt dålig uppdatering men datorn har typ dam så går hypersegt,och sen har jag typ inte tid heller. Håller ju på att flytta för fullt,och ingen kan vara lyckligare än jag för det. Igår så fick jag och mamma nyckeln så då bärde vi grejer för fullt hela kvällen+ställde in lite saker och så. gött!


Idag har jag haft en helt okej dag. Började med en chill svenska innan lunchen.

Sen blev det So,idrott occh matte. Haha bäst av dom tre var lätt gympan,garvade tills jag dog där tror jag. Eftersom jim var borta så såg han inte vad vi pysslade med så det blev ju lite som det blev. Började med att Nils och Marcus gjorde volter typ,sen blev det mattkrig och efter ett tag gav jag och Jennie oss in i leken och då vart det om möjligt ännu värre och sist men inte minst blev det akrobatik i ringarna. kung lektion!


Ikväll så måste jag plugga som en idiot om jag ska klara matteprovet men vet inte riktigt hur mycket tid det blir till det för idag kommer nämligen ett flyttlass med grejs från Mora så jag och mamma ska väl såsmåningom åka och pyssla nere i lägenheten. Och sen ska det ju väljas kläder till skolfotot imon också. Fan,hur ska jag hinna allt det här?

Hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards