sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Sanna Svensson - 28 september 2011 17:16

Hemma efter en heeelt okej dag. jag älsklar att sluta 10 i tolv alltså. Men jag tycker inte om fotograferingar...uscha! Vi hade iallafall en sån idag och jag vettefan hur det blev,fail antar jag.

Sen hade jag också ett matteprov idag som jag gått och gruvat mig för,men det gick faktiskt helt okej kändes det som. Gött.

Efter matten hade vi en långrast innan vi hade kemi i 5 min. Gick sedan till fotograferingen och väntade där och sen knäppte kort. Hade en chillfranska och en chill,och väldigt rolig mentortid. Och sen var det liksom slut. Eller ja,efter lunchen då vill säga!

Efter skolan drog jag och mamma till lägenheten och fixade lite där,och nu är vardagsrummet typ klart. feels good. Men det som suger är att jag har inga möbler i mitt rum så kan typ inte göra något där. kul. ge mig fredag!


 

darling,vi blir förjäkla söt när vi anstränger oss alltså!


Ikväll blir det lite plugg och lite packning då. Och sen blir det en liten dejt med Malin också. Hur fan ska jag klara mig utan henne...fan!:"(


  (favorit i repris!)

 

Hörs!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards