sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Sanna Svensson - 25 januari 2012 16:41

Hellu.

hemma efter en otroligt ansträngande dag: matte,film på no:n,franska,mentor och hemkunskap. Och en jäkla massa raster därimellan. Och dom rasterna har varit förjäkla bra. Men väldigt svulliga. Ojojoj,har ätit för en hel vecka känns det som... Och garvat för ett helt år tror jag. På hemkunskapen spårade det såklart ur när jag och Rasmus skulle göra piråger mittemot Jennie och Nils. Usch vad jag garva.


Nu är jag hemkommen för ett tag sen,och har spenderat den tiden framför datorn samtidigt som gitarren fått sig en omgång. Imon är det nämligen dags för att se om alla timmar med den gett nå resultat,för det ska spelas in i studio imon. Ska bli himla najs!


Men nu ska jag göra lite nytta innan jag drar iväg till curlinghallen för att se om det finns nå styrka kvar i benen efter dom här veckorna. Armarna bör det nog inte vara nå fel på efter alla meter med kryckorna.

Och avslutar med en bild från dagen när vi satt och svullade värst och grabbarna grus smällde i sig 2 kladdkakor:


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards