sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Sanna Svensson - 7 februari 2012 17:41

Tjobre!

Sorry för väldigt dålig uppdatering men har inte orkat/haft tid.

Men lite snabbt sådär:

Fredags: Umgick med frugan efter en finfin dag i skolan under kvällen och natten. Och framot småtimmarna fick vi besök av två härdalspojkar som gjorde så vi garvade som galningar hela natten.


 


Lördag: När pöjkarna och Kurki dragit iväg vid 14-15 tiden så chillade jag resten av dagen. Och helgen också för den helgen. Inte helt fel faktiskt!


Måndag: Hade en fin skoldag utan nå kruxerier. En dag utan prov också. Efter skolan drog jag hem en sväng innan jag gick och träffade Marcus. Var lite drygt ett år sen senast nu...Ja,vad ska man säga...Välkommen hem igen!

Gick sedan och tränade innan jag åkte hem för en skapligt lugn kväll hemma.


Tisdag: Började med första nationella provet idag. Hoppas på det bästa nu då. Och sen hade jag några bra lektioner bara. Gympan var kung då jag och Nils roade oss med att hoppa på madrasser och dunka musik i en timme typ. kung vi!

Nu i kvällen tänker jag inte göra ett dugg,träna och duscha bara. Och halvsova i soffan typ. Blir brare fint hörs hej!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards