sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Sanna Svensson - 18 mars 2012 19:01

Tjobre.

Dålig uppdatering här som vanligt,men mamma ska nog fixa internet snart. Hoppas jag.

Annars då? Jodå,har precis kommit hem efter att ha haft en mysmys helg. Tillbringade fredagen med att äta b&j och kolla på film med mamma. myspys!


I lördag åkte vi ner till Mora och shoppade lite grejs och det tackar inte jag nej till. Lite nytt blev det iallafall.

Efter en heldag på stan åkte vi till mormor och morfar,där mamma var ett tag innan hon åkte hem och jag blev foreveralone. Iallafall till Marcus kom en dryg timme senare.

Resten av kvällen hade vi det himla mysigt! Började med att äta på China,och det var hur gott som helst. Sen åkte vi till syster och Conny och blev kvar där någon timme. mys. Och sen blev det hem igen och slappa mest innan vi däcka.


Idag: En riktig slappdag! Gick inte upp fören efter många timmar,och då blev det åka till donken för att äta. Sen när vi ätit klart tog vi det bara lugnt och packade ihop innan jag satte mig på bussen och han åkte iväg igen.

Och nu sitter jag här och chillar och dunkar musik,men ska nog hoppa in i duschen snart innan jag bänkar mig framför tven eller en film. mys i min ensamhet.

Och bjussar på en ynka bild från helgen också:


 

finaste!

 

Men vi hörs någongång!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards