sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Sanna Svensson - 13 april 2012 22:43

verklighetens Jack♥


Man kan ju alltid låtsas att vi står i fören på Titanic eller nått,sådär lagomt till 100-årsdagen,men får duga med en brygga. Eller ja,skit samma vart vi står. Jag tycker om han lika mycket för det.

 
Av Sanna Svensson - 13 april 2012 21:44

Fredag den 13,skare va nått de?

Jag har då både haft mega otur och jättetur:


Börjde med att vakna bredvid Marcus.(tur)

Var tvungen att åka ifrån han.(otur)

Bara ett byte på tåget.(tur)

Dörrarna vägrade öppna sig när vi skulle ut.(otur)

Kände mig omtyckt när jag välkomnades av pussar och kramar av syster och Nova.(tur)

Syster bjöd på donken-lunch.(tur)

Åkte ner på Sanda och där var det stekväder.(turturtur)

Nya båten är på gång.(tur)

Husbåten ligger ute på Blocket.(otur,buhuhu)

Fick rasta kameran i timmar.(tur)

Såg första tussilagona,vååår!(tur)

Ladda ner grejs till telefonen och hade jättekul.(tur)

Drog batteri som satan.(otur)

Satte mig och stekte.(tur)

När jag har 3% kvar inser jag att jag inte har någon laddare med mig.(megafail)

Jag blir depp.

Tröstar mig genom att köpa godis och cola.(tur?)

Blir avensjuk för att inte jag kan dansa som dom på Let's dance.(otur)

Saknar min finaste.(otur eller vad man säger?)

Säger till pappa att jag ska ner på stan imon men inte har nån telefon.(tur typ)

Han säger att han har en massa laddare i två lådor.(tur...!?)

Jag hittar en.(lyckaaaaaa)

Känner mig forever alone när jag inte fått nått sms.(otur)

Sätter på datorn och vad händer? Jag kan lyssna på vad jag vill på Spotify.(tuuur)


Varierande dag idag då. Men ack så bra den slutade. Om inte Anton Hysén åker ur Let's dance för då dör jag lite i smyg. Och det ska jag checka upp nu så vi hörs senare!


 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards