sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Sanna Svensson - 12 juni 2012 21:31

Okej. jag är sämst. Jag har  återigen gjort sönder ett bakdäck på en cyklen. Och det märkte jag när jag skulle trampa iväg till träningen. Så det blev ingen träning. bajsliv.

Och dessutom skrev Birk att han kommer gråta på fredag. Och där rök alla mina förhoppningar om att hålla ögonen torra alltså för ser man en kille grina är det kört på stört. bajsliv.

Nej,nu tänker jag snart lägga mig i sängen och hoppas på en bra morgondag som kommer sluta med shopping i Mora.

Och sen ska jag försöka få den här inställningen till fredag!


 

Av Sanna Svensson - 12 juni 2012 17:14

uvva,både jag och Karin höll på att börja grina. Inte okej alltså. Kommer sakna So som tusan alltså..

Men  förövrigt var dagen ganska så chill. Varken lärare eller elever verkar typ bry sig,och lika bra är väl det.

Dock bryr jag mig om att varken Jennie eller Karl är på skolan fören på fredag. Saknar ju dom..


 

uvva,sötare vänner man har alltså!

 

Snart ska jag iallafall iväg på träning och det ska bli gött,bara man kommer iväg så. Och sen blir det hk plugg också. Kulkväll!

Hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards