sannaveronicasvensson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sanna Svensson - 23 augusti 2012 19:22

Nu ligger jag i soffan och kollar på Robinson efter att ha tillbringat dagen med Sara,som förövrigt bakat en söt tårta till mig,gullig hon! :')

Dagen har vi tillbringat i soffan och så har vi varit ute och fotat lite grann,eller blev ganska så mycket tillslut. Har iallafall haft en förjäkla bra dag alltså!


 


Fan vad jag diggar jag darling!


Av Sanna Svensson - 23 augusti 2012 11:34

Idag ska jag umgås med min saknade darling Sara. Får se vad vi hittar på men nå skojjsigt lär det väl bli iallafall,det blir det alltid!

Ska bara vänta på att hon är klar på ska jag dra dit. Hörs senare!


 


En en gammal sötbild på oss!

Av Sanna Svensson - 22 augusti 2012 11:37

Nu är jag placerad i min underbart sköna säng,skönare än vanligt va den. mums!

Kommer nog ligga här ett tag innan jag tar tag i upppackningen av grejor,och det är tyvärr inte lite. Sen ska jag och mami åka och hämta lillebror på dagis och då blir det väl massa mys med han. goingen!

Får se om det blir nån fotbollsträning,har döont i magen,buhu. tänker trösta mig med att övertala mamma att färga mitt hår som inte ser bra ut alls.

Och måste uppdatera nå grejs tror jag,men sen blir det mer bilder! hörs.

Av Sanna Svensson - 21 augusti 2012 18:42

Har ni besökt farmor två gånger och köpt lite nödvändigheter på stan,och sen slappat framför en film.

Ska snart hoppa in i duschen nu och sen vänta på Robinson eller nått. Ska se om mannen min vill va lite social sen bara,saknar han ju skapligt mycket!

Hörs!


"ibland undrar man ju vad det är för fel på folk...vila i frid lilla du!"

Av Sanna Svensson - 21 augusti 2012 11:09

Godmorgon!

Nu har jag vaknat till liv någolunda och har placerat mig här för att chocka er med ytterliggare ett inlägg,go mig!

Idag så blir det nog chilldag med farmor besök(som inte hanns med igår) och en vända på stan. Och träning då. Sen imellan blir det nog bara vila upp mig inför skolstarten som sker mycket snart. En skolstart som jag ser mycket framimot samtidigt som jag får lite lätt magknip också. Skulle lätt vilja gå tillbaka till gamla klassen ett år till alltså,inte riktigt redo för att börja gymnasiet än ju. pust!

Menmen,kommer säkert gå jättebra! ha.

Ska iallafall göra mig klar nu. Och soory för inga bilder men den vanliga ursäkten får duga-fel dator!

Hörs!

Av Sanna Svensson - 20 augusti 2012 22:34

Idag har jag umgåts med syster och conny eftersom pappa jobbar. Vi har skjutit på banan och det var grymt kul! Sen blev det thailunch och minigolf,som jag för engångsskull vann. Alla vart nog lika chockade där liksom.

Eftersom ja varit ute hela dagen så är jag skapligt trött+trött från träning igår menmen!

Blir nog nattinatti snart iallafall. Höörs!

Av Sanna Svensson - 19 augusti 2012 19:17

Jag borde egentligen inte ha en blogg. Är påtok för dålig på att uppdatera den här. Men ja,skolan börjar ju snart(wehooo,typ) och då kanske det till och med blir rutin i mitt liv! go girl.

Sen vi hördes av sist har jag blivit ett år äldre,tillbringat för många dagar med boyfrienden för att jag ska kunna va utan han i två veckor typ,tränat,spelat fotboll osv.


Idag kom jag från Västerås och landade i Mora hos pappan. Har inte gjort så mycket..var och kollade på fotboll nyss när bror spelade,kung dom!

Ska nog ta tag i mitt liv och dra ut och springa snart också,kommer dö!

Hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards