sannaveronicasvensson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sanna Svensson - 27 oktober 2012 18:47

Nyss hemkommen från hockeyn,och Mora vann. Förstod man ju. Närrå,men dom var rikitgt bra ikväll,4-1 säger väl lite iallafall.

Nu kom Jimmy och Jossan och vi ska väl prata lite med dom nu och se hur det blir med allt. Sen blir det väl slökolla på tv eller nått. En kväll med pappa och Anki,och mys tackar jag verkligen inte nej till.

Hörs!

Av Sanna Svensson - 27 oktober 2012 13:31

Nu sitter jag hos pappan min och det är ju alltid lika trevligt. Snart kommer Andreas och då ska vi iväg och äta och sen blir det hockey. kung. Hoppas att Mora visar vart skåpet ska stå nu bara. blir nog en kanoners kväll det här!

Höööörs!


 


Av Sanna Svensson - 26 oktober 2012 17:52

Gud så skönt med lov,äntligen!

Skoldagen var en ganska bra avslutning på veckan också,fick tillbaka två prov och nöjd med båda,kung.

Gjorde även psykologiprovet idag och kändes helt okej iallafall,bada att hoppas på det bästa då.

Skulle egentligen åkt till Mora idag men blev imon istället. Ska ner och träffa pappan min,trevligt värre!

Kvällen kommer tillbringas med Marcus och vi ska snart iväg och äta och sen vet vi inte vad som händer,kanske skulle spela Wii,men det visar sig!

Hööörs!

Av Sanna Svensson - 25 oktober 2012 15:04

Ligger i sängen,som jag gjort i många timmar nu. Men har faktiskt pluggat lite också till en förhoppningsvis skoldag imon. Har ju ett psykologiprov och skulle vara så segt att behöva skjuta upp det en hel vecka..men det visar sig imon hur allting blir...


Lär väl inte hända speciellt mycket idag iallafall,sängläge och lite plugg är väl det som gäller antar ja.

Hörs!


 


Som jag längtar tillbaka dit nu.

Av Sanna Svensson - 23 oktober 2012 15:12

Vet inte om ni fattade det men jag råkade nyss ut för en bloggrape..och han som gjorde rapen skrev visst allt som jag skulle skriva så det vart ett kortisinlägg. Men ska iallafall plugga nurå,som ni redan vet.

Hööörs!

Av Sanna Svensson - 23 oktober 2012 15:08

Tjobre!

Har just varit på en promenad med hjärtat och Lufsen nu.

Skönt att röra på sig lite för har inte så mycket tid över till det den här veckan, prov, prov, prov!

Jaja, nu blir det till att plugga lite historia så att man har tid att se Svenska Hollywoodfruar ikväll. Måste ju se Gunilla! :D

Engelska provet idag gick för övrigt kung, känns bra! :) Skrev på allt så får hoppas att allt gick bra.


Hörs imörrn!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards