sannaveronicasvensson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sanna Svensson - 22 oktober 2012 19:48

Kommer stå så på min gravsten på onsdag alltså...skolan tar förtillfället knäcken på mig..engelskaprov imon och jag kan inte ett bajs. Blir så le så jag sätter mig och bloggar i stället. Tur jag har Marcus som kom med Redbull åt mig nu så jag orkar sitta uppe till 03 inatt och plugga,för det lär behövas. kung de. not.

Har bättre saker för mig än det här...kolla på höstkläder som ska införskaffas(nån mamma eller pappa här som ser?),pussas,va med friends,baka tårta åt Sara och plugga till andra prov. Samt tagga till lov som jag får på fredag. Weeeho! Kunde inte ha kommit lägligare känns det som.

Men nu varit det lite dålig stämning här kände jag. Engelska  mig liksom,tro inget annat.

Avslutar med en bild som gör att jag saknar sommaren dampmycket. Sol? Båt? Pappa? Mora? Sommarlov? Jaaa,ge mig nyss!


 

Av Sanna Svensson - 21 oktober 2012 19:20

Idag har jag spenderat dagen i Linsell för att va barnvakt åt broder min. Var ganska helt okej,han är ju liksom ganska så söt. oftast.

Nu har jag ätit mat och snart blir det till att sätta igång med engelskan för ska va inne imon,och även ska det göras ett saftigt prov på tisdag. Hur känns det egentligen? Personligen så tycker jag att sommarlovet är påtok för långt borta.


Idag kväll så var det på snudden till snöstorm här också,ganska mys tyckte jag. Ganska segt tyckte dom som var utan vinterdäck. Det resulterade dock i att jag och lillebror gjorde snögubbar,änglar och åkte pulka. Han tyckte även att snöbollskrig skulle va riktigt kul,och ja,är man barnvakt så är man.


 


Sööt!

Känns för övrigt bra att den här bilden är knäppt i februari och nu är det oktober och vi gjorde samma sak då...hmmm....?

Av Sanna Svensson - 19 oktober 2012 16:34

Den här helgen välkomnar jag med öppna armar! Började med ett franskaprov som gjorde att hela huvudet tömdes efter det kändes det som. Väntar med spänning på resultat!

Efter det gick dagen helt okej. Marcus och Victor kom på skolan så jag klagade ju inte över att få sitta i caféterian med dom istället för att worka. Efter skolan drog vi till Hede för att hämta älgkött också,bara sådär. Och nu ligger jag forever alone i sängen och planerar kvällen,som än sålänge är ganska oklar vad som händer.


Och läste igenom bloggen lite i veckan och när man ser vilka långa inlägg jag skrivit,med mycket bilder så saknar man det väldigt! Önskar att det blir så igen,och det gör nog Karin också,right?


 

Av Sanna Svensson - 18 oktober 2012 15:59

4 prov inom en vecka...det blir nog kul. fml. Bara att hålla alla tummar som går att det går fint på dom,för helt ärligt,det tror jag inte.

Börjar med ett franskaprov imon som jag måste plugga till ikväll. Imon är det helg och det välkomnas stort,Mora eller Sveg är dock frågan..? Visar väl sig antar jag!

Höörs!

Av Sanna Svensson - 13 oktober 2012 13:13

Om lite drygt 2 timmar åker vi mot Linköping så sitter och äter lite lunch nu,innan vi ska dra.

Bloggen kommer ju inte bli nå uppdaterad då,men vi är väl van vid det här laget..haha uvva!

Ha det kung så länge iallafall!

Av Sanna Svensson - 12 oktober 2012 21:01

Sitter i soffan hemma hos Marcus medans han och Amanda bakar. Ganska trött efter mitt hårda liv som gymnasieelev,jobbigt däh!

Imon åker vi till Linköping för att kolla på valpar och Gabbie,ska bli myys.

Hörs hej!

Av Sanna Svensson - 1 oktober 2012 18:55

Livet på gymnasiet är faktiskt ganska så bra,oftast. förutom att historian tar död på mig. Men annars så. Roliga klasskompisar gör att dagarna flyter på i bra takt.

Nu är dock alla skidingar borta så ganska så tomt är det på lektionerna,speciellt på franskan då vi är två personer bara. men annars så!


Nu på kvällskvisten har jag avverkat en hög med läxor och en sten släppte från mina axlar. Bara den där historian kvar nu,men det får bli en annan dag!

Snart så väntas promenix med finpojken min. Ska bli skön-t. Sen har broder min anlänt så nu är allt som vanligt igen.


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards