sannaveronicasvensson

Alla inlägg under november 2012

Av Sanna Svensson - 11 november 2012 12:58

Tycker om helger ja. Idag har jag bara chillat, kollat på film och så. Mamma har även sytt shorts åt mig till Thailand som är om mindre än en vecka,helt sjukt!


Idag ska jag plugga undan lite hade jag tänkt,och börja packa och kolla vad som ska med. Sen blir det väl chill och på kvällskvisten blir det Beck-mys med mamman min.

Och tagga skola då såklart!

Av Sanna Svensson - 10 november 2012 12:00

Tycker så mycket om helg,mys och la famille. Skapligt bra kombi alltså. 

Vaknade bredvid Marcus och där vart det morgonmys innan han åkte på jobbet.

Åkte nu hem och hade det fortsatt mys där jag klicka hem ett linne för 40 spänn,lätt värt hoppas ja,och ännu en rosa pryl till badrummet.

Tror nog jag ska kolla på en film nu och bara chilla, och sen ska jag nog duscha och så. Hörs!


 

myskillen!

Av Sanna Svensson - 9 november 2012 17:12

Efter en vecka son gått i en hejdundrande fart så är det dags för helg, och det ska bli riktigt skönt alltså. Dock kommer den bestå av lite plugg och packning men den är ändå efterlängtad!

Dagen har varit helt okej, eller bra till och med. En skoldag som gick fortare än man hann säga fredagsmys och sen åkte jag och Marcus till Hogdal för att fixa hundmat och hälsa på hans farmor.

Ikväll blir det mys med mamma och Marcus då vi ska äta plankstek,ska bli så gott och mysigt!

Men ska fixa lite nu så hööööörs!

Av Sanna Svensson - 8 november 2012 17:36

Hallojsan! Chilldag idag också alltså,vad är det för skola egentligen..? Men asså man klagar ju inte. Fyra lektioner utspridda från 08.25- 16.10,och alla är väl normallånga så ja,det blir ganska mycket,eller snarare långt hål där imellan alltså.

Annars då,jo dagen har varit kunglig. Fick äntligen krama hjärtat igen också, och får se om det blir att vi träffas nå ikväll också. det visar sig. Men har ju franska plugg som ska göras också...

Hörs!

Av Sanna Svensson - 7 november 2012 21:10

Tjena. efter ett bad så sitter jag och kollar Twilight och är lite depp för att jag missa första 10 minuterna av en film jag inte sett. buhu. men ska nog bli bra, för den verkar braa!

Annars då. Dagen har varit kanoners. Bra lektioner och så. Och så fick jag ju träffa Marcus efter för många dagar. Även om det var typ 5 min, så var det underbart!


Ikväll har det mest varit en massa chill. Eller var hemma vid fyra så alltför mycket hinner man ju inte med.

Ska göra mig lite klar och så nu,och sen kolla så mycket jag orkar på filmen. Har kommit på hur otroligt underbart det är att sova,älskar det som fan! Ju längre,detså bättre så ska försöka med det inatt då. men filmen lockar...

Hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards