sannaveronicasvensson

Alla inlägg under november 2012

Av Sanna Svensson - 6 november 2012 18:35

Idag har varit en sån där dag när allt flytit på i bra och chill takt. Man liksom fattar något på lektionerna,och det är bra! Iallafall när det gäller för min del...

Efter skolan gick jag och Jennie på kondis och fikade och snackade hur mycket som helst,myys!

Nu har jag kommit hem för en halvtimme sen och ska väl göra lite läxor och städa ihop på mitt rum typ. Och chilla.

Hörrs!

Av Sanna Svensson - 5 november 2012 13:56

Precis kommit hem från skolan nu,ganska så skönt att va tillbaka ändå. Men får se om jag tycker lika om ett par dagar. det tror jag faktiskt inte.


Nu sitter jag och slappkollar på en film och har det allmänt trevligt. Sen blir det väl till att göra lite läxor innan jag ska iväg på tjejgrupp. Efter det vet jag inte om det blir till att pussa lite på Marcus eftersom han är sjuk. uvva!

Visar sig. Hörs!

Av Sanna Svensson - 2 november 2012 15:06

Åh,va bajsigt väder det är ute alltså...vart ju så mysigt när det var snö och så. Men den smälte ju bort lika fort ändå,tråkigt värre tyckte jag då.

Idag tog vi återigen en sovmorgon,trots att vi tänkt simma men det sket sig. Fick dock andra planer när Iphonenörden till pojkvän man har skulle åka och hjälpa till med just Iphone. Så har varit där nästan ända till nu från tolv. 

Sen ska jag tydligen vara barnvakt idag också när mamma skulle på sjukan,så får se hur det går...hm...

Annars så..jodå,taggar inför skola på måndag. Ska bli sååå kul. not.

aja,hörs!

Av Sanna Svensson - 1 november 2012 12:58

Vart visst en sovmorgon idag också och efter det lite frukost mys framför tv:n.
Nu pratar han i telefon och jag ligger i sängen men hoppas att vi snart ska hitta på nå. Kanske skulle iväg å simma,men får se vad det blir dåe.
Visar väl sig,hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards