sannaveronicasvensson

Alla inlägg under januari 2013

Av Sanna Svensson - 7 januari 2013 18:20

Har nog vant bort dom flesta nu men annars om jag slog i vänster hand i bordet,fick jag lov att slå i höger också för att det skulle bli "jämt". Helt stört!

Nu är det mest att jag måste ha ett tuggummi efter jag ätit. Typ som folk kan ha ett röksug efter maten,fast med tuggummi. fast det är väl ingen dålig vana kanske?

Och att äter jag mycket så måste jag stanna upp och rapa,och dom raparna kan bli ganska höga ibland,och sen fortsätta äta. kan bli pinsamt...

Av Sanna Svensson - 7 januari 2013 16:42

Har målat naglarna på lillebror framför Bamse,och nu lägger jag mig och myser.

Av Sanna Svensson - 6 januari 2013 19:59

 

Av Sanna Svensson - 6 januari 2013 12:39

*Shoppa ihjäl mig.

*Åka utomlands. Många gånger.

*Skaffa löshår,iPhone 5 och förstärkare till gitarren.

*Fixa lägenhet i framtiden.

*Skämma bort nära och kära.

*Fixa körkort och bil.

Av Sanna Svensson - 6 januari 2013 12:05

Har lite braiga anledningar iallafall. Har varit i stan och fyndat,sovit jätteförlänge och njutit av dom sista dagarna. och så var det med det!

Idag trodde jag att jag skulle få en mysig morgon med Marcus efter en härlig kväll men icke. Klockan nio åkte han iväg för att jobba...blää.

Så vet inte vad det blir idag. Tagga inför skola imon. Tror vi börjar imon?

Av Sanna Svensson - 3 januari 2013 16:13

Januari:

-Höll på med helt fel kille och han gjorde att det blev en känslomässig bergochdalbana den månaden.

-Spelade gitarr.

-Hängde mycket med kompisar och bror.


   


Februari:

-En annan kille anlände hem igen efter ett år borta,vilket slutade i många sena nätter,skratt och tårar.

-Drömde om tatueringar och utlandssemestrar.

-Åkte epa med Joel.

-Var på snöyran i Härdal och hade näradödenupplevelser och galet kul.


   


Mars:

-Hade ett underbart lov i Mora med Malin med Vasalopp,folk och fina fotodagar.

-Var i Östersund och kärade ner mig som aldrig förr.

-Fotade ännu mer.

-Gick på moln.


     



April:

-Jag fotade ännu mer. Under dom fotorundorna på Sanda mådde jag sjukt bra. Våren va på väg och älskade livet bara.

-Var hos pappa och träffade syster och Conny några gånger.

-Tjockade mig på China.

-Var i Västerås första gången.(saknar den staden som fan)


   


Maj:


- Var trött så att inte ha nå bra internet så bloggade inget.

-Sista hela månaden med klassen. Var ledsen över det. Men hade samtidigt så sjukt roligt!

-Spelade in filmer till 9:an showen som vart så jäkla bäst.

-Var i Västerås.


     


Juni:

-Vann klasskampen.

-Slutade 9:an.

-Vart tjafs och beställde en spontanbiljett till Västerås. lyckat blev det iallafall.

-Var i Mora och hade kvalitétstid med nära och kära.


       


Juli:


-Var i Mora och åkte båt och mådde så himla bra.

-Umgicks med bästa.

-Jobbade.

-Marcus kom till Mora och gjorde det wonderbra.

-Partyade på Björnfesten och Härdalsyran.

Var på finmiddag i Västerås.


     

   


Augusti:


-Vart 16.

-Tillbringade många underbara dagar i Härjesjön.

-Sköt med Conny.

-Var med Sara.

-Började gymnasiet.

         





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards