sannaveronicasvensson

Alla inlägg under mars 2013

Av Sanna Svensson - 6 mars 2013 16:20

Helt vanlig dag idag. Bara slappat med familjen och myst och tagit det lugnt. Skulle väl gjort lite läxor men orkar inte. Ska snart äta och hoppas min going också kommer hit då. Visar sig.

Ikväll vet jag inte vad som händer, måste mysa med han iallafall eftersom han drar iväg till Stockholm imon.

Och två sötbilder på vad jag gjort idag:


   

Av Sanna Svensson - 3 mars 2013 18:45

Om dagen nu då.

Vasaloppet slutade på fel sätt, helt klart! Brink som jag tyckte skulle ha vunnit kom bara fyra och då vart jag ledsen. Och han med. 

Gick på ner på stan med mamma och handlade lite smågrejs och sen kollade vi på några hundra åkare som kom i mål. Dom är helt sjukt duktiga alltså,fattar inte hur dom fortfarande har kraft i armarna efter 9 mil. galet!

Sen åkte vi och åt hos mormor och då kolla jag på skidor igen och då vart jag glad igen. 

Och nu sitter jag här vid datorn och väntar på att Marcus ska bli klar så jag får träffa han. Sista dagen för han som 21-åring. Uscha, gammal han börjar bli. Närå skojja. Jag skojjar även om jag säger att jag ska sjunga imon för han. Blir nog bäst så för alla.

Hörs hej!

Av Sanna Svensson - 3 mars 2013 17:59

Men hade gärna varit kvar i Mora. Jag saknar Mora jättemycket, speciellt nu under Vasaloppsveckan för det är så typiskt Mora så det skriker om det. Saknar att se folk som jag inte har någon aning om vem det är. Saknar att bara gå på Gågatan och kolla i affärer. Saknar familj och släkt. Saknar Siljan och båtåkning. Saknar att man kan gå och äta en äcklig hamburgare på Mc bara för att man kan liksom. Saknar all trafik och kaos. Saknar allt. Speciellt saknar jag att där kan jag se en person som jag kände för 10 år sedan, det kan jag inte göra här och det känns så tydligt ibland. Att ibland passar jag bättre in där.


 

Där, precis där, mår jag som en prinsessa.

Av Sanna Svensson - 3 mars 2013 08:09

Sitter framför tv:n och myser med pappa och Anki och gofrukost. Idag blir det en dag med Vasaloppskänsla(brända mandlar,flaggor och mycket folk). Mums!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards