sannaveronicasvensson

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2016

Sista veckan

Av Sanna Svensson - 31 oktober 2016 21:00

Idag är det måndag och det betyder att det är sista veckan på utbildningen! Shit, snart är det verkligen på riktigt. Det känns overkligt men spännande. Men det känns lite vemodigt att inte vara i Norberg mer för man har ju lärt känna människor där, vilket vi inte har gjort i Västerås. Så där känner man sig lite mer utelämnad.

Dagen har gått bra, men den har varit lååång. Kom inte ifrån jobbet fören 16.45 vilket betyder att man kliver innanför dörren ungefär klockan 18. Vilket är lite segt. Nog om det.

Idag började de regionala köerna vilket innebär att vi bara svarar för vår region (Västmanland, Uppsala och Gävle) och det känns hittills väldigt bra. Mycket kortare kötid och lättare att förstå vad människorna säger. Jag är inte så jättebra på att förstå skånska om jag säger så. Så det känns hittills som en klockren förändring!

Sen jag kommit hem har jag handlat med Amanda, lagat mat och legat i soffan. Jag hade längtat så mycket efter att äta fruktsallad till kvällsmat men jag blev så mätt efter middagen så jag orkar inte ens tänka på att äta nå mer. Jobbigt läge. Kanske kan äta en passionsfrukt på sin höjd typ.

Nu ska jag kolla på ett till avsnitt av mitt knark, Prison Break.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Svensson - Torsdag 15 feb 21:07

En solig morgon på väg till jobb på annan ort. Vi fick göra en räddningsinsats av vår bro som höll på att rasa när snön smälte. Det var längesen jag kände sån stress som när vi hörde att spikarna centimeter för centimeter drogs ut från hus...

Av Sanna Svensson - Fredag 19 jan 20:03


Och en god frukostmacka åts i solskenet långt inne, borta från kylan. ...

Av Sanna Svensson - Måndag 15 jan 15:46

Den här helgen hann knappt börja innan den slutade kändes det som. Jag gissar att det var för att heeela lördagen spenderades i curlinghallen. Vi har ett tjejlag anmält till division 2-spel. Så i helgen var första sammandrabbningen. Det blev en inten...

Av Sanna Svensson - Måndag 8 jan 12:57

2023. Dags för årets sammanfattning av året som passerat. Eftersom jag varit så himla dålig på att blogga det här året så känns en sammanfattning absolut aktuell. 2023 har innehållit det mesta. Mellanmjölk men främst djupa dalar och höga toppar. Et...

Av Sanna Svensson - 24 december 2023 02:00


Vår jul i år blev inte som tänkt. Influensa som först slog till mot Marcus och sen mig. Det blir så ibland. Jag hoppas att ni alla får en fin jul! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards