sannaveronicasvensson

Alla inlägg under oktober 2016

Av Sanna Svensson - 17 oktober 2016 18:57

Tänk att för några månader sen när jag kom hem från jobbet och hade två timmar själv hemma innan Marcus kom hem så var det världens lyx! Att bara få göra vad man själv vill och inte behöva ta hänsyn till någon annan.

Idag skulle jag göra vad som helst för att ha han här i två timmar. Att bara få ligga i soffan tillsammans efter jobbet, att få laga mat ihop och att kunna busa med någon hela kvällen om man så vill. I miss you guys!

Av Sanna Svensson - 16 oktober 2016 19:02

Anledningen till att bloggen har varit väldigt tyst under helgen är för att jag har spenderat all min tid med Marcus. Vi har myst och tagit det lugnt men också pysslat på i lägenheten. Och nu har jag äntligen en soffa, jippie!

Kvällen kommer bli lugn med en del slapping men jag tänkte försöka packa upp lite.

Av Sanna Svensson - 14 oktober 2016 21:30

Denna dag och kväll var så efterlängtad! Kände redan igår att nu snart måste det vara helg annars går jag under.

Dagen har varit väldigt...givande men samtidigt förjävligt jobbig. Idag berörde vi ett ämne som tog hårt på oss alla i gruppen och det sitter fortfarande kvar i mig. Ge alla nära och kära en extra kram säger jag bara!

Sen jag slutade har jag kollat på en film och sen stökat på lite. Försökt skapa en någorlunda ordning. Innan Marcus och Börje gör den ordningen till ett kaos med nya lådor att packa upp. Haha suck. Men snart är dom iallafall här och jag längtar efter det! Och vår nya soffa såklart, haha.

Nu ska jag strax åka och handla för att sen fixa lite kvällsmat som vi kan behöva när vi ska bära upp dessa kartonger.

Trevlig helg på er!


Kartonger tillhör vår inredning numera.

Av Sanna Svensson - 13 oktober 2016 22:01

Av Sanna Svensson - 13 oktober 2016 22:00

Godkväll!
Nu har jag pausat lite i sängen efter en lärorik och intensiv dag. Först med "skola" och lång dag. Sen hem för att fixa mat och packa upp lite grejer. Och då hittade jag mina gamla ritblock, och då kunde jag inte låta bli. Så nu har jag suttit och ritat i en timme cirkus. Så kul!!


Färdades också tillbaka till mitt 14-åriga och tatueringsgalna jag, därav mitt "smile".

Nu ska jag strax gå och sova. Gruvar mig typ för det, för det kommer vara så tidigt när jag vaknar imorgon, haha. Men sen!! Efter en massa föreläsningar och dylikt så är det helg! Wie!

Av Sanna Svensson - 12 oktober 2016 19:09

Hej på er!
Nu har jag precis avverkat plugget som vi skulle ha gjort tills imorgon, känns skönt! Jag måste erkänna att jag saknar att plugga, på riktigt, ibland. Att sitta hemma framför en dator med block, penna och något att dricka. Ibland med musik, ibland inte. I vår utbildning så är det inte så mycket hemstudier, vilket jag tycker är synd... MEN! Imorgon har vi iallafall det på morgonen, och eftersom jag redan är klar så betyder det sovmorgon!! Haha jag och Simon (klasskompis/kollega) pratade om det idag, att numera känns det som världens lyx att få sovmorgon till åtta på morgonen, haha.


Vad jag ska roa mig med nu vet jag inte riktigt... Kanske packa upp lite grejer och städa. För på fredag får jag finbesök! Eller besök och besök, det är ju lika mycket hans lägenhet som min. Jag längtar iallafall väldigt mycket efter honom!!

Av Sanna Svensson - 12 oktober 2016 09:07

Eller snart börjar det väl bli lunchdags för mig känns det som. Haha nejdå, men det blir långa dagar när man kliver upp klockan sex och inte är hemma fören 16-17. Inte riktigt som det var på Ica...

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra i Norberg. Det känns väldigt oklart!
Jag hoppas iallafall att jag får äta min tredje frukost för dagen snart...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards