sannaveronicasvensson

Alla inlägg under november 2016

Av Sanna Svensson - 10 november 2016 08:25

I skrivande stund sitter jag på bussen på väg till jobbet. Det är lite skillnad mot när jag jobbade på Ica. Då kunde man sätta sig i bilen sju minuter innan man började. Och ändå hinna i tid.

Idag jobbar jag mellan 9-18. Sen ska jag handla och sen hem och städa lite. Och sen vänta på att Marcus kommer (!!!) Det ska bli väldigt skönt att ha honom här i helgen.

Jobbar rullar på. Man lär sig något nytt varje dag, vilket är skoj och utvecklande. Det känns bra helt enkelt. Det känns bara så sjukt att jobba på polishuset. I Västerås dessutom.

Av Sanna Svensson - 8 november 2016 22:33

Hej! Jag är ledsen att jag varit så oaktiv här. Men sen jag bloggade sist har jag blivit utan och börjar jobba i Västerås. Båda dom sakerna känns väldigt overkliga och konstiga. Det känns bra att ha börjat jobba på riktigt. Men det är lite segt att sitta framför en dataskärm åtta timmar per dag.

Jag jobbar torsdag och sen är jag ledig i helgen. Och då får jag besök av min fina. Det ska bli underbart!
Nu ska jag slänga mig i duschen och sen sova. För att ta an morgondagen.

Av Sanna Svensson - 3 november 2016 22:39

Av Sanna Svensson - 3 november 2016 19:37

* Hur länge en rulle toapapper kan räcka.
* Hur lätt det är att fastna framför telefonen när man ska sova.
* Att köksbord är överskattat.
* Hur mycket jag längtar efter att ha någon att äta middag med, varje dag.
* Att riskakor också funkar som middag.
* Att sängen lätt blir väldigt kall.
* Att det är skönt att få dunka vilken musik jag vill.
* Att jag inte har några problem med att bo själv i en ny stad.
* Men att jag saknar mina fina extremt mycket!!

Av Sanna Svensson - 3 november 2016 19:29

Jisses vad kvällarna går fort. Plötsligt är klockan halv åtta och det känns som att man har massor att göra innan sängen väntar.

De senaste dagarna har varit väldigt bra. Jobbet rullar på och varje dag så trycks massor med ny information in i huvudet på oss. Inte konstigt att man är slut när man kommer hem...

Imorgon är sista dagen på utbildningen. Vi ska ha ett slutprov, utvärdering och samtal. Och efter ett, förhoppningsvis, godkänt resultat på utbildningen så är vi utbildade PKC-operatörer. (!!!) Det har varit en lång väg hit. Andra dagen trodde nog vi all att det här aldrig skulle gå, men nu är vi snart i mål.

Vi ska fira det här med att gå ut och äta imorgon kväll, och det ska bli väldigt trevligt! Att göra något annat ihop än att svettas över dur2, RAR och brottskoder. Dock lär väl samtalen ganska fort glida över på just det...

Nu ska jag städa lite i lägenheten. Sen duscha och sova.

Av Sanna Svensson - 3 november 2016 07:50

Det har inte blivit så mycket uppdatering här ser jag. Just nu sitter jag i Norberg och ska snart börja jobba. Jag lovar att försöka få till ett inlägg ikväll! Sålänge kan ni få kolla på mitt vackra kvällsfika som jag åt igår, mums!

Av Sanna Svensson - 1 november 2016 21:22

Fina människa. Jag hoppas att du har det bra där du är nu. Du saknas hos oss!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards