sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 4 januari 2017

Av Sanna Svensson - 4 januari 2017 15:25

Maj
Jag och Marcus hade så mysig helg i Västerås.

Italien! En fantastisk resa med Ica-gänget. Vilka dagar vi hade där.

Bästa broder fyllde sex år. Vart tar tiden vägen egentligen!?





Juni
Vi firade Svegs studenter.

Jag och Marcus cyklade massor. Saknar dessa kvällar!

Amanda tog studenten och vi firade henne, både i Västerås och i Sveg.

Tre ord. Bruce i Göteborg.


Juli
En kväll i Härjesjön som slutade med nattbad och massa vin.

Vi hade några underbara dagar i Mora där vi myste, åt gott samt hälsade på Glassäljarpappa.

Jag, mamma och junior letade efter skogens guld.



Augusti

Började augusti med en tripp till först Västerås och sen Linköping. Där myste vi och åt på restaurang.

Jag fyllde 20!!!

Jag och Marcus cyklade Cykelvasan. Det måste vi göra om iår, inte sant Marcus?

Vår lägenhet blev äntligen vår. Efter så mycket strul och så många besvikelser.

En fin vän gick bort. Tänk så fort det kan gå och så fort allting kan ändras.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards