sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 9 januari 2017

Av Sanna Svensson - 9 januari 2017 14:09

September
Jag hade några fina dagar i Mora.

Någon gång i september fick jag reda på att jag tillslut fick jobbet på PKC. Efter många turer fram och tillbaka gick det tillslut vägen.

Innan jag flyttade roade jag mig med att packa ihop delar av lägenheten, vara med pappa och fina vänner. En kväll åt vi mat och spelade spel, vilket var en så lyckad kväll!

Jag flyttade till Västerås. Min första vecka spenderade jag i Amandas lägenhet tillsammans med Smirre. Marcus och hans släkt åkte till Italien, och jag var inte alls avensjuk. (Ironi)
I och med flytten började jag utbildningen för att bli PKC operatör.


Oktober
Marcus kom hem från Italien och vi flyttade in i vår lägenhet. Vi fick hjälp av våra fina familjer, vad vore man utan dom?

Jag roade mig med många promenader och fick på så sätt tiden att gå.

Den 16 oktober kom den finaste flickan till världen. Vår fina Alicia.

Jag och Marcus tillbringade en helg i Stockholm. Där shoppade vi, gick ut och åt och bara umgicks. En väldigt mysig helg!


November

Vi blev färdigutbildade operatörer. Det firade vi med en god middag.

Jag åkte till Sveg. Där fick jag lite vinterkänsla genom att åka spark med mamma.
Jag och Karin åt också en mysig frukost.




December
Äntligen blev mitt och Marcus särboförhållande ett samboförhållande. Under hela december myste vi på med bak, god mat och mysiga kvällar.

Vi hade julbord med jobbet. En väldigt rolig kväll!

Under julhelgen hann jag med så mycket. Jag var i Mora, sen Sveg och sen Västerås. Träffade typ all släkt och vänner.


En kort sammanfattning av året!
Det har varit oroligt bra på flera sätt. Resorna jag har gjort har varit underbara och min reslust är större än någonsin.

Under sommaren och semestern så hann jag med väldigt mycket och hade det otroligt bra.

Hösten blev inte som någon annan tidigare höst. En flytt och ett nytt jobb har fått mig att växa, mycket. Det känns väldigt overkligt att det har blivit såhär. Tänk om jag hade vetat 2011 när jag hälsade på Marcus i Västerås att det skulle min nya stad att bo i. Och att jag skulle jobba på polisstationen här. Vilken dröm!

2016 är ett år jag kommer minnas som lärorikt och viktigt. Ett år som tog många vändningar innan det tillslut blev så här. Ett år som jag kommer minnas med glädje.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards