sannaveronicasvensson

Alla inlägg under februari 2017

Av Sanna Svensson - 19 februari 2017 12:01

Det bästa med söndagar? Att man får ta det hur lugnt man vill.

Av Sanna Svensson - 17 februari 2017 00:56

Efter en sjukt stressig och fullspäckad dag så checkar jag ut. Morgonen började med en tvättstugedejt som innebar en massa springande i trappor och bärande av påsar. Därefter blev det kort promenad innan bilen gick mot kvällsjobb.

Där väntade en kö som höll i sig fram till 21:55 ungefär. Så full rulle hela dagen. Efter en middag med Asef och Amanda och lite vikning av tvätten så tycker jag att jag förtjänar att sova. Nu väntar tre dagars ledighet. Tre hela dagar. Oj så skönt det ska bli!

Av Sanna Svensson - 15 februari 2017 17:33

Tänk att en apelsin, en avokado, lite mango & mjölk kan bli så gott ihop!

Av Sanna Svensson - 14 februari 2017 19:36

Skickar en massa kärlek till alla mina fina i min närhet. Hoppas att ni alla får en bra dag. Kramar till er!

Av Sanna Svensson - 14 februari 2017 19:32

Att komma hem till det här. Hur bra får man ha det? Fina underbara människa. Efter att ha smakat lite av den goda chokladen, och myst i soffan med tv och Keaton så känner jag mig redo för en promenad. Efter den ska jag stöka på lite innan en tidig sängdejt väntar.

Av Sanna Svensson - 13 februari 2017 15:40

Då var det tillbaka till verkligheten efter en underbar helg i Mora. Det har hunnits med mycket och den helgen var så värdefull.

I skrivande stund sitter jag på bussen hem efter en jobbdag. Dagen har rullat på bra, och det känns bara så skönt att få åka hem medan solen fortfarande skiner. Det blir nog en promenad när jag kommer hem. Det gäller att ta vara på alla solchanser som man får.

Och med detta i väskan gick det ännu lite lättare att jobba. Tack fina mamma!

Av Sanna Svensson - 10 februari 2017 18:50

Bästa Amanda har varit i farten igen. Jag tackar och bockar.

Av Sanna Svensson - 10 februari 2017 18:49

Det förändras ständigt i vår lägenhet. Nyaste köpet är en kökssoffa. Oklart i nuläget om vi ska ha den kvar eller om den blir för stor i vårt kök. En sak är säker. Jag gillar tanken på att ha en kökssoffa att ta tupplurar i!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards