sannaveronicasvensson

Alla inlägg under mars 2017

Av Sanna Svensson - 21 mars 2017 19:13

En uppdatering från jobbet blir det nu. Jag sitter helt solo på PKC idag och lugnt är det så då passar jag på att slänga in ett inlägg.

Idag har varit en dag full av mys och kvalitetstid med Marcus. Vi tog en lång sovmorgon och bara slöade på fram tills att jag började klockan 14. Sånt behöver man för att orka kliva upp 05:20, som jag ska göra imorgon... Det var längesen jag började så tidigt känns det som.

Nu hoppas jag att mina sista timmar på jobbet går fort och utan krångel. På återseende!

Av Sanna Svensson - 20 mars 2017 15:48

När man har en eftermiddag för sig själv så tillbringas den på balkongen. Idag med levande ljus och ett pussel.

Av Sanna Svensson - 19 mars 2017 18:15

Gårdagen bjöd på Pinchos och Kurki gånger tre:



Av Sanna Svensson - 17 mars 2017 22:33

Äntligen säger jag bara! Äntligen!

Nu är den efterlängtade helgen här. Efter ett jobbpass som först kändes som en evighet men som sedan bara flög förbi, så får jag gå på ledighet.

Jag firar det genom att först och främst tänka på hur bra vi är på PKC. Vilket jobb vi gör. Och vilket bra gäng vi är. Sen tänker jag komma hem till ett bra gäng även där. Där ska jag dricka vin och äta något gott. Sen ska jag fira med att sova i många timmar, och länge imorgon bitti. Det låter bra va? Jag hoppas att ni andra får det lika bra!

Och hemma väntar denna myspropp!

Av Sanna Svensson - 17 mars 2017 09:58

Idag är det bästa dagen på veckan, fredag! Trots att jag jobbar den mest värdelösa tid som man kan jobba på en fredag, 14-22, så får man ändå en annan känsla i kroppen. Och jag längtar tills att jag har kört av mina åtta timmar för då blir det helg för mig! Jag är ledig i tre hela dagar och det ska bli så underbart skönt!

Nu: Frukost

Av Sanna Svensson - 16 mars 2017 07:44

När man tittar ut och ser DEN blåhimeln.

Av Sanna Svensson - 15 mars 2017 08:32

Här var det verkligen inte mycket skrivet... Det går verkligen i perioder det här, haha.

Jag kan ju dra en sammanfattning från helgen:
I fredags eftermiddag slutade jag 16. På kvällen där åt jag och Marcus god mat innan vi gick och kojsade. Inte jättehändelserikt.

I lördags åkte jag till Eskilstuna, där vi skulle träffas med jobbet. Vi började med att klättra. Det var väldigt kul!


Senare på kvällen så grillade vi och åt god mat. Efter det blev det massa snack & lekar. Därefter åkte vi ut till ett uteställe i Eskilstuna där vi var en stund innan vi åkte hem och sov.


På söndagen åt vi en himmelsk frukost innan vi satte oss i bilen hem till Västerås. Väl hemma igen så var jag solo ett tag innan Marcus kom hem från jobbet. Då tog vi igen tid från när vi har jobbat om varandra. Och det fortsatte med på måndagen och halva tisdagen också. För sen var det tillbaka till verkligheten och jobb igen. Och ja, nu sitter jag på bussen, återigen påväg till jobbet.

Där har ni en sammanfattning av vad jag har pysslat med i helgen. Jag ska försöka se till att det inte dröjer lika länge tills nästa gång vi hörs!

Av Sanna Svensson - 9 mars 2017 22:35

Idag har vi hållit ihop i fem år. Fem år! Det är galet länge. En fjärdedel av mitt liv. En femtedel av hans liv.

Jag hoppas att fem år är början på föralltid. Älskar dig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards