sannaveronicasvensson

Alla inlägg under mars 2017

Av Sanna Svensson - 9 mars 2017 10:25

Dagarna i Sveg bjöd på ett besök på badhuset med mamma och junior och därefter så åt jag och Marcus middag hos mamma. Jag sov sen kvar hos mamma.

Dagen efter så åkte jag, Marcus och hans familj till Härjeåsjön där vi lagade mat ute och njöt av lugn och ro. Det var så värdefullt och skönt. Tänk att man kan sakna "fjälluft" så mycket.

Något annat som jag har saknat är alla Ica-kollegor och flera andra Svegare. Det var längesen som jag fick så många kramar under en helg. Det var skönt med en sån helg som fick mig att ladda om batterierna.

Av Sanna Svensson - 8 mars 2017 20:04

Korvälskaren passar på att äta korv när killen är borta, haha.

Av Sanna Svensson - 8 mars 2017 15:10

Nu är jag tillbaka i Västerås efter några bra dagar i Mora och Sveg. Min ledighet började med att få träffa min älskade lillebror och flera från familjen. Vi myste massor, bowlade och tittade på Vasaloppet. Mora bjöd på fin väder och en fin stämning. Vasaloppsveckan kan ju vara en av dom bättre veckorna i Mora.

Av Sanna Svensson - 2 mars 2017 21:22

Här var det inte mycket uppdaterat. Men det är för att det är fullt upp innan färden mot Mora och Sveg. Vi beger oss på lördag morgon. Men innan dess är det mycket som ska fixas. Det sista ska städas, det ska tvättas sängkläder, jobbas och fixas det sista inför Marcus födelsedag som är på lördag. Ojoj, full fart.

Snart är det dags för sängen för att hinna knåpa ihop några timmar innan klockan ringer 05:20 imorgon. Men först, pizza!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards