sannaveronicasvensson

Alla inlägg under april 2017

Av Sanna Svensson - 22 april 2017 20:50

God middag även idag! Fisksoppa med lax, torsk och kryddor. Och maaassa grädde. Och vitlöksbröd och vitt vin till. Mums! Det börjar likna rena matbloggen det här.

Av Sanna Svensson - 22 april 2017 08:09

Alltså vår middag igår. Skagenröra med croissant och avokado. Oxfilé med hasselbackspotatis och hemgjord bea.

Se och njut!

Av Sanna Svensson - 21 april 2017 14:57

Om man känner att man vill dra lite extra på smilbanden så kan man alltid kolla på den här bilden. Om ni tycker att hon ser missnöjd ut på bilden så kan ni bara tänka er hur rädd hon var i verkligheten. Haha undra om du drömmer mardrömmar än mammsen?

Av Sanna Svensson - 21 april 2017 14:48

Nu har jag stämplat ut för idag, och sitter på bussen påväg hem. Jag tycker att det känns jättekonstigt att det är fredag. Jag har ingen som helst fredagsfeeling, menmen. Fredagar är alltid bra. Då kan man äta god mat, godis och titta på film med gott samvete.

Bristen på fredagsfeeling kanske grundar sig i att jag jobbar i helgen. Så ja, så roligt ska jag ha det.

Av Sanna Svensson - 20 april 2017 22:28

På tal om jobb! Här är en länk till en artikel från när kollegorna var "ute på fältet". Se och läs vad jag gör på dagarna!

http://www.vasterastidning.se/vasteras/ny-metod-kapar-polisens-vantetider/repqds!L1ePLxHmGTr05lAuNaTQA/

Av Sanna Svensson - 20 april 2017 22:23

Idag var ingen vanlig jobbdag, utan en utbildningsdag som ska göra oss redo för BVC. Dagen gick bra men det var mycket att lära sig. Och mycket av det som gick in i huvudet idag kommer på något märkligt sätt ha försvunnit ut det inom de närmsta dagarna... Aja, det fastnar väl så småningom.

Vi fick sluta tidigare, så var hemma redan innan 15. Det var skönt. Under eftermiddagen så har jag inte gjort speciellt mycket. Slappat mest. Sovit igen några timmar av utebliven sömn. Och myst med Keaton. Ja, det är väl ungefär det. Nu ska jag göra mig klar för sängen och se om jag kan somna igen, haha.


Såhär mysigt hade vi det för några dagar sen.

Av Sanna Svensson - 20 april 2017 22:16

Den fullständiga lyckan när Ica har fått in satsumas igen. Jag har ätit tre stycken idag, haha.

Av Sanna Svensson - 18 april 2017 23:32

Att komma hem till en lägenhet som är nystädat och fin, finns det något bättre? Klapp på axeln Sanna!

Det gjorde lite ont i mitt hjärta att vi ramlade in med väskor och en cykel. Det skulle ju liksom förstöra den välstädade känslan. Men efter att ha plockat undan en del så känns det väldigt, väldigt skönt att få krypa ner i sängen. Att det imorgon är jobb som gäller, ja det är en helt annan sak. Godnatt!

PS: Keaton hälsar att det är skönt att vara hemma igen... #kommersovaitvåveckor


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards