sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 29 maj 2017

Av Sanna Svensson - 29 maj 2017 23:43

Efter detta strul med kollektivtrafiken så var valet enkelt:

Av Sanna Svensson - 29 maj 2017 11:09

Efter en evighetsresa så var det underbart att komma hem igen. Och att dessutom mötas av detta, vilken lyx!

Av Sanna Svensson - 29 maj 2017 09:25

Efter att ha haft några underbara dagar i Mora och Sveg så är jag återigen på väg till Västerås. Ledigheten började med att åka tåg till Mora där mamma och lillebror mötte upp mig. Det var så underbart att få krama om dom. På kvällen så umgicks vi och myste på. Jag och lillebror tog en cykeltur på typ 2 timmar med flera stopp för kottkastning, kolla på älven och tävlingar. Hur mysigt som helst var det i allafall!

På fredagen så var det kalas för hela slanten. Då träffade jag nästan hela tjocka släkten, vilket var jättekul med tanke på att det var ett tag sen. Vi spelade kubb, fotboll och lekte krig.

Senare på kvällen åkte jag, Arne och Alicia till pappa och Anki för att kolla in hur dom bor nuförtiden. Det var mysigt att träffa dom igen!


Natten till lördag kom Marcus till Mora för att sova där. Det var guld värt att få träffa honom igen! På morgonen på lördagen så åkte vi till Sveg. Ganska direkt åkte vi till Härjesjön där vi solade och myste en stund. Därefter åkte vi till Sveg och handlade innan Samuel mötte upp för en grillkväll. Vi åt en god middag och drack lika gott innan vi gick till Storön. Där var det festligheter och jag träffade många roliga personer. Det var kul att bara få se en hel hög med bekanta ansikten.

Söndagen blev en slappdag till en början. Sen åkte vi till mamma och fikade morsdags-fika. Och därefter satte jag mig på bussen som inte tog mig längre än till Mora.

Där har ni min långhelg i korta drag. Det har varit underbar på alla sätt och vis. Tack alla inblandade!

Av Sanna Svensson - 29 maj 2017 09:15

Så skulle min förkortning av SJ vara. Efter att ha varit på resande fot sen igår klockan 16 så är jag äntligen påväg hem till Västerås. Tur att jag har en snäll syster som ställer upp när det skiter sig med tåg. Usch, vad jag hatar att det alltid skiter sig när jag ska åka tåg.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards