sannaveronicasvensson

Alla inlägg under maj 2017

Av Sanna Svensson - 12 maj 2017 20:15

Efter flera timmar i solen på balkongen så satt det inte fel med en halloumisallad.


Annars då? Jo, jag har jobbat natt i två dagar nu och det har gått helt okej. Det är jobbigt men det går ändå bättre än förväntat! Och jag är glad över att jag inte har några problem med att sova på dagen innan jag ska iväg eller efter passet.

Av Sanna Svensson - 9 maj 2017 21:43

Att handla för presentkort gör att det blir mycket roligare och mycket mer. Man borde jämt ha några presentkort i plånboken.

Av Sanna Svensson - 9 maj 2017 21:37

Jag sitter och kikar igen gamla inlägg på bloggen och det är många godingar som kommer fram då. Men först och främst, vilken skillnad på kvalité. Typ alla bilderna är tagna med systemkamera. Typ alla inlägg är skriva på en dator.

Men något annat som slår mig är att många av bilderna är tagna på husbåten. Älskade husbåten, vad jag saknar att tillbringa somrarna på dig och att gå runt och fota på somrarna.


Bästa platsen, helt klart!

Och sen hittade jag flera bilder från och på pappas gamla amazon, bland annat den här goingen. Kommer du ihåg den här dagen pappa?

Av Sanna Svensson - 7 maj 2017 20:21

Fördelen med Marcus hörlurar som har en funktion som gör att man inte hör någonting annat än musiken- att man kan sjunga hur högt och hur falskt man vill. Och det utan att jag hör. Win för mig. Inte lika mycket win för grannen kanske. ;)

Av Sanna Svensson - 7 maj 2017 19:52

Jag har ju glömt att visa den nya "riktiga" förlovningsringen. Den med gravyr och allt. En ring som symboliserar en månad som förlovade, 5 år av kärlek, 7 års vänskap och en början på en evighet tillsammans.

I love you, min prins!

Av Sanna Svensson - 6 maj 2017 21:18

Hej på er!
Idag har det varit en bra dag. Jag vaknade som sagt tidigt och det var ganska så oskönt. Men jobbdagen flöt på bra och det gick väldigt fort!

Sen fick jag veta att pappa & Anki skulle komma förbi och hälsa på efter deras semester. Så då hade jag det att se framemot sista timmarna. Väl hemma igen så umgicks jag med dom och Marcus, innan han skulle iväg för en jobbträff. Då gick vi och åt pizza innan dom åkte vidare mot Mora igen.

Därefter har jag slappat med Keaton, borstat honom (vi vart lite ovänner) och städat. Såklart att lägenheten är kaos när man ska få besök, haha. Men nu är den på god väg att bli ren och fin igen. Det är tur att jag kan sno Marcus hörlurar när han är borta, det blir så mycket roligare då!



Av Sanna Svensson - 6 maj 2017 06:22

Man kan inte säga något annat än att den var underbar. Vi båda var lediga hela dagen och vi tog vara på verkligen hela dagen. På morgonen började med att tvätta. Sen fixade vi lunch, pastasallad. Den packade vi med oss i en väska och sen cyklade vi ner till en park i stan där vi satte oss och avnjöt den och en glass. Asef gjorde oss sällskap också, vilket var très bien!

Sen cyklade vi hem igen, mätta och nöjda. Och då satte vi oss på balkongen och tog vara på de sista solstrålarna. När vi satt på balkongen så insåg vi att det hade ju faktiskt varit trevligt med ett nytt utebord, så då åkte vi och köpte det. Och ja, sen blev det lite slapp i soffan innan sängen väntade.

Där här ni min dag i stora drag. Jag hoppas att det blir många fler såna här dagar i sommar!

Av Sanna Svensson - 6 maj 2017 06:14

Det gäller verkligen att ta vara på helgen, haha. Nejdå. Hade jag kunnat så hade jag mer än gärna legat kvar i sängen någon timme till. Tack och lov är det ljust ute iallafall.

Och idag säger jag att det är sommar, med mina mått mätta. Det är nämligen skinnjackspremiär (!!!)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards