sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 18 juni 2017

Av Sanna Svensson - 18 juni 2017 16:13

I skrivande stund sitter jag på tåget påväg mot Sala, där Marcus möter upp mig. Idag är tåget bara 42 minuter försenat, kors i taket!

Jag tänkte sammanfatta lite vad jag har gjort igår och idag. Igår började dagen med en lååång sovmorgon. Typ 11 timmar fick jag ihop innan jag blev väckt. Ja, jag var ganska sliten.

Väl uppe så fixade jag mig lite innan jag åkte till Råbäcken för att säga grattis till Anki. Jag var där i några timmar innan jag åkte vidare till nästa firande.

Min kusin Nathalie har tagit studenten. Det firades med god mat, tårta och massa lek och skratt. Vi lekte Indiansmyg och spelade basket och massa annat. Som Nathalie sa: "Förut var du och jag små, sen växte vi upp och då var vår andra kusin liten. Nu har hon växt upp. Och då har vi blivit små igen". Så sant! Hellre leker jag än att sitta bland dom vuxna och prata.

När vi kom tillbaka till Selja så ritade jag lite innan jag hoppade i säng.

Morgondagen började med att spela boll med junior. Sen blev det en tripp till fina farmor en stund. Därifrån åkte jag till glassbåten för att möta upp mamma och junior. Vi åt så god glass (är fortfarande mätt) och bara myste på. Det var en bra uppladdning inför tågresan (som förvisso blev en bussresa till en början). Och ja, så småningom kommer jag till Sala där jag får krama om min saknade kille!

Bildbomb:

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards