sannaveronicasvensson

Alla inlägg under juli 2017

Av Sanna Svensson - 28 juli 2017 15:13

Igår sov jag till typ 13:30. Sen träffade jag Marcus lite innan han åkte iväg på jobb. Då chillade jag lite innan jag och Keaton gick på en långpromenad. Eftersom jag är lite småförkyld så gick den ganska sakta. Men härligt var det i vilket fall. Om som ni ser blev Keaton trött, haha.

Sen när vi kom hem igen kollade jag på en film och åt mat. Lite städning blev det också. Efter det fixade kocken en god macka till Marcus och sen blev det hopp i säng.

Lite bilder:

Av Sanna Svensson - 26 juli 2017 07:07

2/3 nattpass är gjorda, och sängen kallar. Natten gick tack och lov väldigt fort. Bra kollegor är viktigt, speciellt på natten. Tok, skratt och knasiga samtal sammanfattar den här natten.

Hoppas att ni alla får en fin dag!

Av Sanna Svensson - 25 juli 2017 21:01

Nu har vi bytt ut vårt diskskåp mot ett riktigt skåp med hyllor. SÅ skönt!

Av Sanna Svensson - 25 juli 2017 20:59

Vi har besök har Marcus och bror just nu. Efter att jag hade vaknat till idag så mötte jag upp dom för en sagolik lunch. Halloumiburgare och potatis och sötpotatispommes. Ljuuuvligt! Det var precis vad jag behövde för att orka min sista jobbvecka innan semester (!!!)

Nu har vi fyllt upp kylskåpet. En sen middag väntar, sen blir det nattjobb.

Av Sanna Svensson - 25 juli 2017 15:06

Anledningen till min tystnad är en minisemester till Sveg. Vi var där mellan torsdag och måndag. Vi umgicks med nära och kära, var på Härdalsyran och bara hade det bra.

Lite bilder från långhelgen:

Av Sanna Svensson - 19 juli 2017 14:06

I skrivande stund har jag rast på jobbet. Noll matlust och hunger resulterade i en bar som lunch. Varken glammigt eller gott, men aja. Jag får ta igen det ikväll när vi ska äta hamburgare.

Annars då? Jo, jag har lite träningsvärk i låren efter promenad och cykling igår. Skönt känsla.

Mindre skönt med halsont och den typiska "jag-kommer-bli-sjuk-känslan". Jag hoppas att jag kan få bort den så fort det bara går, för jag har varken tid eller lust att bli sjuk.

Ikväll när jag kommer hem ska det städas och packas. Äventyr i norr väntar i helgen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards