sannaveronicasvensson

Alla inlägg under juli 2017

Av Sanna Svensson - 10 juli 2017 13:38

Jag hade nästan en veckas ledighet. Vi passade då på att åka till Sveg för lite party och kvalitétstid med nära & kära. Nu är vi tillbaka i Västerås igen, och då tänkte jag passa på att sammanfatta vår tur till Sveg i bilder.

Tea

Av Sanna Svensson - 9 juli 2017 11:44

Efter en fartfylld och underbar helg ska det bli skönt att bara vara hemma.

Av Sanna Svensson - 6 juli 2017 10:29

Idag kickstartar vi dagen med bananpannkaka och nu blir det en promenad i solskenet. Efter det dusch och lite städning. Ja, där har ni min dag till en början iallafall.

Av Sanna Svensson - 4 juli 2017 10:00

"Nancy hoppas på en rolig och spännande dag med surfing och avkoppling, men lyckan vänds snabbt när hon surfar och blir attackerad av en enorm vithaj med smak för människokött. Hon lyckas ta sig upp på en klippa 300 meter ifrån stranden. Nu prövas både hennes viljestyrka och mod när tidvattnet reser sig och hajen börjar närma sig".

Där har ni beskrivningen om filmen vi såg i söndags. Jag hade länge velat se den och i söndags blev det äntligen dags. Jag hade ändå inte överdrivet höga förväntningar på filmen, men jag tyckte att texten lät spännande så.

Men jag kan säga att mina förväntningar överträffades. Filmen var i perioder väldigt spännande pulshöjande. I vissa delar var den sorglig. Och i vissa delar vidrig, rent ut sagt.

Det ändå jag kan klaga på är slutet. Jag tyckte själv att man fick se för lite om vad som hände efteråt.

Sammanfattningsvis. En sevärd film som får betyget 3/5. Vill du se en pangbra-film, välj en annan. Vill du bli nervös och lite lagom skrämd, välj denna. Och! Har du haft en dröm om att lära dig surfa någon gång. Du kommer inte längre våga lära dig det.


Av Sanna Svensson - 4 juli 2017 09:50

Nu är det inte länge kvar tills jag går på en längre ledighet. Eller ja, det är ju några timmar kvar, haha. Men det känns ju alltid lättare att jobba när man har något roligt och skönt framför sig.

Dagen har hittills gått ganska fort, redan tre timmar har passerat. Jag hoppas att dagen fortsätter i samma tempo. Vi är många som jobbar och ett roligt gäng så det ska nog gå bra det här.

Av Sanna Svensson - 3 juli 2017 07:44

... med jobb. Likaså imorgon. Men sen är det en längre periods ledighet som är på ingång. Det ska bli ljuvligt!

Jag längtar redan tills jag slutar idag. Längtar efter att få vila ögonen lite. Längtar efter att få städa. Längtar efter Marcus.

Men jag hoppas att dagen går i ett rasande tempo. Hej från mig!

Av Sanna Svensson - 1 juli 2017 22:10

Ikväll gick vi på Cityfestivalen igen. Vi började med att kolla på Top Cats. Dom är ju för härliga och har bra musik. Så mysigt! Sen åt världens godaste hamburgare. Eller det var typ lövbiff istället på för en vanlig hamburgare. Massa goda smaker och kryddor. Mums!

Sen åt vi en belgisk våffla med jordgubbssylt och grädde. Och mums!

Och efter det gick vi ner till tivolidelen. Där spelade jag en gång på klor. Och gång, en vinst. En söt liten panda som Keaton fick. Jag kommer aldrig växa ifrån att spela på klor, haha.

Lite bilder från kvällen:

Av Sanna Svensson - 1 juli 2017 21:52

Denna balkong hjälper mig att få gröna fingrar. Det växer så mycket och fort att vi inte vet vart vi ska göra av allting, haha. Den långa saken i hörnet är melon, och den har vi äntligen fått blommor på!! Om det blir meloner på den? Oklart. Hur plantan isåfall ska kunna orka meloner? Ingen aning. Vi väntar med spänning iallafall!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards