sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 8 augusti 2017

Av Sanna Svensson - 8 augusti 2017 22:52

Eftermiddagen och kvällen tillbringades med ett fiskespö i handen. Först fiskade vi under en bro. Där fick Marcus tre fiskar, två abborrar och en gädda. Jag fick ett bottennapp.

Sen åt vi lite middag innan vi åkte ut med båten. Det var helt spegelblankt på sjön. Då var det min tur att få napp. En gädda. En stor gädda. Tyvärr så ramlade den av från håven innan vi hann få in den i båten. Aja, jag tar den om några år igen. ;) ungefär samtidigt som jag fick gäddan, så blev Marcus stucken av en geting. Dramatiskt värre!

Mycket mer än så blev det inte. Inte mer än att vi fick ro in, så snöret till båtmotorn gick av i samma drag som den startade. Haha, ibland har man flyt.

Lite bilder från våra två fisketurer:

Av Sanna Svensson - 8 augusti 2017 15:50

Idag tog vi en rejäl sovmorgon. Och det var så skönt att få sova ut, utan ett ställt alarm. Sen dess har vi ätit frukost, handlat i butik och marknad och ätit lunch på kondis. Jag använde upp ett presentkort, alltid lika roligt att handla för presentkort!

Vad vi ska göra mer idag vet jag inte. Vi hade tänkt gå i skogen, men det är väldigt växlande väder så vi får se! Det är iallafall väldigt skönt att bara vara.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards