sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 27 augusti 2017

Av Sanna Svensson - 27 augusti 2017 15:29

Idag fortsatte vi på flygtemat. Efter frukosten åkte vi till flygmuseumet i Västerås. Jag och Marcus har åkt förbi det flera gånger, men aldrig svängt in så vi planerade att besöka det i helgen när vi fick besök. 


Och nog var det flygplan där inne. Hur många som helst. Vissa var coola, många var gamla och de allra flesta hade jag aldrig hört talas om förrut. Ja, för min del så var de sådär. Det var roligt att gå och strosa lite, men troligen så kommer jag inte besöka det igen. Inte på ett tag iallafall. 


Det fanns dock någonting där som var väldigt coolt, och de var deras simulatorer. Flera stycken hade dom och man fick prova att "flyga" i dom. Efter mycket om och men så gjorde pappa det. Och vi fick sitta bredvid. Det var helt sjukt för det kändes verkligen som att vi hade förflyttat oss till Hong Kong. Det var så verklighetstroget och det gjorde att det blev en häftig upplevelse även för oss som inte satt vid spakarna. Det kändes väldigt tråkigt att kliva ut ur cockpit och inse att vi var kvar i Västerås, och att semestern går mot sitt slut....


         

+++

Av Sanna Svensson - 27 augusti 2017 00:44

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards