sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 4 september 2017

Av Sanna Svensson - 4 september 2017 09:53

Den här helgen har kantats av chill, städning och sena kvällar.

Marcus slutade sent fredags, så då hann vi inte göra jättemycket. Vi drack lite bubbel för att fira att vi hade klarat av en jobbvecka, haha.

I lördags tog vi en härlig sovmorgon och åt en ännu godare frukost. Mackor med en glömd skagenröra och avokado serverades tillsammans med nypressad juice. Mm, så gott! På lördagen gjorde vi inte mycket alls faktiskt. Vi lagade en jättegod middag, hel kyckling, och sen kollade vi på tv.

I söndags gjorde vi lite mer nytta. Vi hade tvättstuga, städade köket och plockade lite. Marcus satt vid datorn i några timmar för att få till CV och personligt brev. Vi gick en mysig promenad, och efter det var orken för att laga mat noll. Så det blev thaimat framför "Fuskbyggarna". En bra avslutning på helgen.

Av Sanna Svensson - 4 september 2017 09:45

Godmorgon!
Vilken dålig uppdatering det har blivit i helgen, inte okej. Jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg om helgen sen.

Just nu sitter jag på jobbet. Jag är olagligt trött. Usch. Det kommer nog ta ett tag innan jag är med i matchen igen fullt ut.

Idag slutar jag relativt tidigt, vilket ska bli så skönt. Jag hoppas att ösregnet har slutat till dess. Ja, det är planen gör dagem, kort och gott.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards