sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 28 september 2017

Av Sanna Svensson - 28 september 2017 15:10

Hej på er!


Idag har jag också haft en toppendag, haha. Vi fortsatte med utbildningen idag. Lite repetion av gårdagen och en del nytt. Vi gick igenom hittegods och djurärenden idag. Och så hade vi tre prov. Takterna från skoltiden satt i och jag fick alla rätt på de tre proven, skoj! Efter det sista provet så fick vi gå hem och ha självstudier, dvs förbereda oss inför imorgon då trafik står på schemat. Så det blev en väldigt kort dag, började 8 och slutade typ 11, haha. Underbart! Så borde det vara oftare. 


När jag kom hem började jag med att fixa soppa till lunch, eftersom lunchlådan blev kvar på jobbet. Sen har jag myst i soffan med TV och Keaton. Nu har jag gjort lite nytta framför datorn och snart ska jag fortsätta i resten av lägenheten. Marcus mamma och pappa kommer ikväll och ska sova här en natt ikväll, så jag ska städa lite inför det. Vi har inte riktigt kommit igång efter Spanien, haha. 


Tur nog så har jag sett framemot egentid. Att få lyssna på en podd och gå och plocka samtidigt, det ska bli så skönt. Det var länge sen nu. Lite senare ska jag och Keaton gå ut på en promenad. Ja, det är väl det som blir idag. Nu kör vi på så det ryker, så är det snart helg. Fyra helt lediga dagar betyder det för min del! :D 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards