sannaveronicasvensson

Alla inlägg under oktober 2017

Av Sanna Svensson - 25 oktober 2017 21:41

Om det tog tid att komma hem från vår lilla shoppingtur idag? Antingen längre än vad det brukar.

Av Sanna Svensson - 24 oktober 2017 08:34

Hej på er!
Idag fick jag "sovmorgon" ända till halv åtta. Det kändes oförskämt lyxigt faktiskt.

Idag kommer det bli en dag av flängande. Jag ska in och jobba en sväng. Sen åker vi några från jobbet upp till Norberg där vi ska äta lunch och därefter ha möte. Och sen ska vi tillbaka till Västerås, och då hinner jag nog inte jobba något mer. Så då blir det hemfärd. Mycket åkande, men det ska bli skönt att komma ut från vår bunkern för en dag.

Och efter jobbet då? Ja, då är Marcus på jobbet och jag har bokat tvättstugan. Sen lär det nog inte bli så mycket mer tror jag. Imorgon är det tillbaka till verkligheten igen då klockan ringer 5:20 igen.

Av Sanna Svensson - 23 oktober 2017 09:10

Godmorgon på er!

Jag kickstartade veckan med ett morgonpass. Det var inte roligt när klockan ringde strax efter 05... Men det blir skönt när klockan börjar närmar 16 och det är dags för hemgång. Jag hoppas att dagen rullar på ett bra och snabbt tempo så jag får komma hem till Marcus igen!

Av Sanna Svensson - 22 oktober 2017 10:46

Promenad och podd med Keaton. Härlig söndag!

Av Sanna Svensson - 22 oktober 2017 09:20

Godmorgon!

Idag klev jag upp långt tidigare än vad jag brukar göra en ledig dag. Klockan 8 ringde klockan. Så nu har jag ätit frukost, kollat på tv och det är fortfarande många timmar tills Marcus kommer hem.

Av Sanna Svensson - 19 oktober 2017 15:25

Vilket underbart väder det är idag! Iallafall nu när solen har tittat fram och temperaturen stigit en del. Imorse när det var mörkt och iskallt så var det inte lika härligt.

Jag sitter på bussen på väg hem nu efter en jobbdag. Dagen har varit seg och snabb på samma gång. Så nu ska det bli najs att få komma hem.

Jag hoppas att jag kommer iväg och går en lång promenad i eftermiddag. Det känns som att man behöver samla på sig alla soltimmar som man bara kan.

Marcus jobbar kväll så det blir en kväll i ensamhet. Eller ensamhet. Keaton skulle man kunna överrösa med uppmärksamhet och kramar, och han skulle ändå inte ha fått nog.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards