sannaveronicasvensson

Alla inlägg under oktober 2017

Av Sanna Svensson - 18 oktober 2017 19:31

Ett av dagens inköp blev nya kuddar till vårt sovrum. Vi köpte samma sort som vi har haft men dom vi har nu börjar bli lite dassiga.

Så vi får helt nya till vårt rum, och våra "gamla" åker in i gästrummet. Det borde väl räknas som en win-win.

Jag längtar mer än mycket tills jag får krypa ner i sängen och mysa in mig i dessa godingar.


Av Sanna Svensson - 17 oktober 2017 21:35

Jag spenderar min tisdagskväll på jobbet. Det känns som alltid lite ovant att vara tillbaka på jobbet efter en längre ledighet, fast ändå så känns allt som vanligt. Det brukar inte vara så mycket som har ändrats.

Idag var det väldigt skönt att börja sent. Efter att Marcus åkte iväg strax före nio så låg jag och drog mig en stund till. Sen åt jag frukost i lugn & ro framför tv:en innan jag började packa upp väskan och vika lite tvätt. Det var så underbart att få skrota på hemma igen.

Nu ska jag beta av minsta sista timmar på jobbet innan jag får komma hem till min sköna böna igen. Det ska bli härligt att på pussa lite på honom innan en dejt med John Blund väntar.

Av Sanna Svensson - 16 oktober 2017 22:08

Idag, och igår med för den delen, så firade vi denna donna och att hon fyllde ett år.

Tänk att just nu känns du så självklar och som att du alltid har funnits med oss. Men att du skulle komma till världen var långt ifrån en dans på rosor. Jag är så glad över att det var just du som berikade vårt liv. Lilla solstråle, grattis på födelsedagen. Jag älskar dig till månen & tillbaka.

Av Sanna Svensson - 16 oktober 2017 22:02

Då var vi återigen hemma i vår lya igen. Med en del packning och saker som ska fixas. Bland annat en liten frys som ska möbleras in in i förrådet någon gång i framtiden... Trots att vi var ganska möra redan när vi kom fram till Västerås så har vi tvättat tre maskiner, slängt iväg lite saker och lagat middag. Efter att ha fått mat i magen och en lång dusch så är dock energin på noll. Oss hittar ni numera i soffan framför Paradise Hotel, och när det är slut så däckar vi nog ovaggade i sängen.

Här är en bild från lunchen idag. Helt otroligt, vi kunde sitta ute och äta!

Av Sanna Svensson - 15 oktober 2017 17:01

Nu mår man! Jag sitter i en fotölj med Mino på mina ben. Han ligger där och snarkar så gott, och det ser så himla mysigt ut. Jag blir typ trött av att bara ligga och lyssna på honom, samtidigt som regnet smattrar utanför.

Av Sanna Svensson - 15 oktober 2017 16:56

Ibland händer det saker i livet som gör att allt det andra "oviktiga" slutar man tänka på. Mat, städa och jobb, det kändes långt ifrån viktigt om man jämför med familjen.

Det blev en hastig tur upp till Mora där jag har varit sen i lördags. Jag har hunnit med att krama nära och kära, vilket har känts viktigt. Nu är dock det värsta över, för nu, och vi kan andas ut igen.

Ta hand om er alla!

Av Sanna Svensson - 12 oktober 2017 16:27

Dessa dagar när man inte har matlåda med sig och har ätit en dålig lunch, då är det tur att Hemköp bara är några hundra meter bort.



Av Sanna Svensson - 12 oktober 2017 10:17

Godmorgon!

Anledningen till att det inte har blivit så mycket uppdaterat här är nog för att det känns som att jag gör samma sak varje dag just nu. Jag jobbat kväll den här veckan, och då hinner iallafall inte jag göra särskilt mycket innan det är dags att dra sig mot jobbet.

Nu är det två jobbpass kvar innan jag tar helg. Jag hoppas att dom rullar på smärtfritt, det har dom gjort hittills iallafall.

Så vad ska jag göra idag innan jobbet då? Ja, inte alltför mycket. Solen lyser med sin frånvaro och regnet smattrar på rutan så någon längre promenad lär det inte bli iallafall. Lite pyssel på hemmaplan känns väl lagom?

Ha en underbar torsdag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards