sannaveronicasvensson

Alla inlägg under november 2017

Av Sanna Svensson - 24 november 2017 18:42

Eftermiddagen har jag spenderat på stan i Mora. Jag har både handlat de första julklapparna och fikat med min kära syster. Det var längesen jag bara gick och strosade på stan, och det var så underbart. Julmusik, affärer och bara att få vara i Dalarna. Då trivs jag bra.


Efter en känslomässig dag så strandar jag nu i soffan med en tidning i handen och en Mino vid fötterna. Det känns precis lagom just nu.

Av Sanna Svensson - 23 november 2017 21:47

Nu firar vi Amanda som fyller 20 år.

Av Sanna Svensson - 23 november 2017 07:23

Efter en extremt lugn natt som bjöd på många skratt, donken och hänga gubbe mellan samtalen så checkar jag ut och sover några timmar. Ha en fin torsdag allihopa!

Av Sanna Svensson - 22 november 2017 23:42

Halloj! Hoppas allting är bra med er, och ni håller er inomhus. Fy, vilket väder det är. Från att ha vaknat till att det snöade, till att det var regn och ishalka. Och blåst. Nej, fy.

Men iallafall. Efter att jag vaknade till liv så åt jag lite lunch innan jag åkte med Marcus och Amanda för att uträtta lite ärenden. Efter att ha kommit hem igen så chillade vi lite innan vi gick till Amanda för att hjälpa henne att baka havrerutor. Lite mys och bus med Smirre hann vi också med.


Nu sitter jag på jobbet för att avverka min sista natt av tre. Sen dröjer det ett tag innan nästa sväng med nattjobb, vilket känns skönt.

Av Sanna Svensson - 21 november 2017 19:30

Tänk så roligt, och viktigt, det kan vara att kolla tillbaka på gamla bilder. För att se hur det var då och hur det är nu. Jag är så glad att jag sparade bilderna på vår lägenhet när den låg ute till försäljning. För jag har svårt att minnas i huvudet hur den såg ut när vi köpte den. Och man kan säga att det har hänt en del!

Dom två första bilderna är från säljaren och dom två sista bilderna är tagna idag:



 

Av Sanna Svensson - 21 november 2017 07:19

Det är trots allt väldigt mysigt med ett vitt snötäcke.

Av Sanna Svensson - 20 november 2017 00:05

Myssöndag. Idag efter att jag hade vaknat så slappade jag framför teven en stund innan Marcus kom hem från jobbet klockan 15. Han hade pratat med Asef tidigare om att vi skulle hitta på något idag, så vi bestämde oss för att ta en fika på stan. Jag tog en frappe och en mangocheesecake, så gott men mäktigt!

Vi bestämde också att vi skulle äta middag ihop. I början tänkte vi oss något enkelt, men det slutade med hemgjord bea, kött och potatisgratäng, haha. Sen kände vi att det var längesen vi kollade på film ihop så det blev en sån också.

Nu ska vi snart hoppa i säng för att ladda om inför måndag.

Lite bilder från dagens meny:

najs guys!

Av Sanna Svensson - 19 november 2017 07:01

Nu är mina två nätter gjorda, för den här gången. Tre nya väntar med start redan imorgon.

Natten har gått relativt fort ändå, vilket var otroligt skönt. Jag trodde att den skulle vara seg, men det flöt på fint. Jag piffade upp den med lite hallon och choklad, och då gick det ännu bättre.

Nu väntar jag på att bussen ska komma så jag kan få åka hem och sova. Det ska bli skönt.

Ha en fantastiskt söndag allihopa!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards