sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 4 januari 2018

Av Sanna Svensson - 4 januari 2018 19:35

Om det kändes motvilligt att gå ut när det är snöblandat regn och skitkallt? Ja! Om det var härligt när man väl kom ut? Oja! Om det känns skönt nu när promenaden är gjord? Jaa!

Av Sanna Svensson - 4 januari 2018 19:33

Jag lovar, det är samma hund. Han har bara klippt sig, lite. Det är iallafall trevligt att se hans fina ögon igen <3

Av Sanna Svensson - 4 januari 2018 17:30

Och här kommer lite mer av sammanfattningen från 2017.


Juni

 


Vi fick besök av Marcus familj. Då dracks det skumpa och vi åt god mat. 


Jag åkte till Mora och hann med massor. Jag hälsade på Marcus & Mys getter, firade Ankis födelsedag och firade Nathalie och att hon hade tagit studenten. En underbar helg.


Jag och Marcus gick på Cityfestivalen och kikade på artister och bara hängde.  


             


Juli

 

Vi tog en tur upp till Sveg. Där badade vi, myste i Härjesjön och vi blev det lite party. Marcus hade återträff med sin 9:an klass och jag umgicks med fina vänner, innan vi träffads på Storön.


Senare i juli så åkte vi upp till Sveg, igen. Då var det dags för Härdalsyran och änu mer partaj.


Det blev också en hel del promenader runt om i området. Nu när det är grått och trist så saknar man verkligen varma sommarkvällar med shorts och solsken.  


             


Augusti


Vi började augusti med att gå på Sebbe och Marias bröllop. Det var en fantastisk dag och natt med underbar mat, underhållning och kärlek. Det här var mitt andra bröllop och oj, så fint allting var.


7/8 firade jag in mitt 21 år!


Vi reste runt en del i augusti eftersom vi hade semester. Vi hamnade i Mora, Sveg och Finland. Då blev det cykelvasan, fiske och spel. Och sen i Finland så gick vi på Mumindalen och gjorde Finland, vilket var så kul Jag hade aldrig varit i Finland, men jag blev glatt överraskad! 


Vi fick, äntligen, besök av pappa och Anki som bodde hos oss i några nätter. Vi visade dom delar av staden. Bland annat vi spelade vi minigolf och var på flygmuseum. 


                         


September


Vi hade en mysig dag på Björnö där vi grillade egenplock majs och bara myste.


Höjdpunkten den här månaden var vår resa till Spanien. Där hade vi det så bra. Vi solade, kollade på andra delar av Spanien än dom vi sett tidigare och bara njöt. Den här resan kommer jag aldrig glömma.


           

  

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards