sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 10 februari 2018

Av Sanna Svensson - 10 februari 2018 22:23

Ibland vill man typ gifta sig med sig själv.

Av Sanna Svensson - 10 februari 2018 18:42

Sådärdå.
Nu är jag back on track igen. Jag har börjat äta normalt igen utan att få ont, och det känns underbart. Idag är första dagen på länge som jag inte har ont alls typ. Den här dagen är efterlängtad. Så imorgon kväll ska jag jobba igen. Just nu känns det bra. Att få komma ut ur lägenheten och träffa lite annat folk igen kommer nog göra gott.

Den här lördagskvällen kommer nog bli väldigt lugn. Iallafall om man lyssnar, eller ser, på Grabbarna Grus som har parkerat sig i soffan på obestämd tid. Marcus klev upp tidigt imorse för att jobba, så jag kan förstå om han är lite sliten. Men det är då typiskt att han ska vara trött när jag har energi att göra något. Jag ville till och med rensa i förrådet liksom...

Aja, vi ska väl värma på lite förberedd middag och sen blir det säkert en film i soffan. Igår kollade vi på Sällskapsresan och det skulle inte förvåna mig om det blir del två av den idag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards