sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 13 februari 2018

Av Sanna Svensson - 13 februari 2018 20:50

Hej hopp på er. Allt bra? Med mig är det också bra. Det är så skönt att kunna äta normalt utan att få ont. Det tar så mycket energi. Nu ska jag verkligen försöka att ta vara på att jag mår bra + att äta bättre så att jag undviker att hamna där igen.

Nog om det. Idag var den första normala jobbdagen på länge. Väldigt länge. Typ 1,5 vecka. Det kändes ovant att kliva upp vid halv åtta och åka iväg till jobbet. Men det var desto skönare att komma hem vid 17-tiden.

Sen dess då? Jo, jag har varit ute och gått en sväng. Jag förbi ett utegym som ligger 10min promenix hemifrån där jag gjorde några övningar för benen. Jag var sugen på att bli trött i benen, och det blev jag allt. Sen gick jag och plockade upp Keaton, och så knatade vi också en runda. Nu har jag precis värmt rester från igår till middag och ätit. Nu är planen att städa lite. Marcus jobbar till 23 och då ska vi äta en semla innan sängen väntar.

Imorgon ska jag till Uppsala med jobbet. Och sen ska jag och Marcus kika på en grej.

På återseende!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards