sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 14 februari 2018

Av Sanna Svensson - 14 februari 2018 21:33

Äntligen hemma i soffan igen! Det har varit en lång dag i Uppsala med flera föreläsningar och mycket prat. Intressant, iallafall delvis, men även tröttsamt. Jag tycker man blir så trött av att bara sitta rätt upp och ner och lyssna. Men det var roligt att komma ut och se något annat än våra fyra väggar. Här bjuder jag på en smygbild från idag, som är från innan det började:


Efter att dagen var slut så plockade Marcus upp mig och vi åkte vidare för att kika på en vit goding. En ledtråd kommer här:


Väl hemma i Västerås igen så åkte vi och handlade lite potatis och sås, till en fläskfilé som vi hade i kylen. Sen åkte vi hem och lagade middag ihop. Jag överraskade Marcus med en lite annorlunda blombukett, med jordgubbar och choklad istället för blommor. Den blev han väldigt glad över.

Nu har vi precis ätit klart den sena middagen. Så nu vinter soffläge och att äta upp blombuketten.

Jag skickar en kram till er alla en dag som denna. <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards