sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 10 mars 2018

Av Sanna Svensson - 10 mars 2018 23:01

Finns det någonting bättre än att krypa ner i sängen och gosa in sig i täcket? Nej, jag tror inte det. Det är det jag längtar efter ungefär så fort jag har blivit upp. Helt klart bästa känslan. Och det är precis vad jag nu har gjort.

Eftermiddagen vi hade ihop efter jobbet blev inte som planerad, men ändå bra. Vi började med att kolla på en repris av en curlingmatch. Och jag slumrade, såklart, till lite. Sen åkte vi iväg och tvättade vår vita pärla. Eller den var inte riktigt vit innan vi kom fram till tvätthallen, utan mer grå/beige med inslag att svarta stänk. Men nu skiner den igen.


Sen åkte vi hem igen och lagade fläskfilé med pressad potatis och sallad till middag. Den åt vi i soffan samtidigt som vi kollade på en gammal Johan Falk-film. Det var ungefär det vi orkade anstränga oss med.

Men det bästa av allt på hela dagen var den här buketten. Som jag fick av den finaste killen. <3 Jag är lyckligt lottad som har dig!

Av Sanna Svensson - 10 mars 2018 10:15

Oj, va dagarna och veckorna går fort! Jag tyckte nyss att det var januari. Och nu närmar vi oss mitten av mars. Det går så fort att jag inte hinner med alls. Det skrämmer mig lite. För det dröjer nog inte länge till innan solens strålar värmer på riktigt och innan man hör takdropp vart men än går. Och den tiden vill man ju ta vara på, och njuta av. Så jag hoppas att vi får en fin och lång vår som sakta men säkert går mot sommar.

Än är vi inte riktigt där. Såhär såg det ut när jag väntade på bussen idag.


Bussen tog tog mig till jobbet tidigt i morse. Jag och Marcus, och Keaton, gäspade ikapp när klockan ringde och vi var tvungna och ta tag i dagen. Eller Keaton ligger nog i kökssoffan och sover medan jag och Marcus jobbar på varsitt håll.

Idag slutar vi nästan samtidigt, jag slutar lite före honom. Vad som händer då är inte bestämt. Vi ska nog rensa och städa lite hemma. Vi har tvätt som ligger ovikt och saker som ska läggas på ett annat ställe än där dom ligger just nu. Så vi kommer nog roa oss.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards