sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 22 mars 2018

Av Sanna Svensson - 22 mars 2018 20:20

Idag blev det inte så många timmars jobb faktiskt. Jag skulle jobba ett kort pass men det blev ännu kortare då jag tog semester sista två timmarna. Perfekt, för då hann jag umgås lite med Marcus innan han skulle jobba.

Jag hade bestämt innan att jag skulle gå hem från Ica efter att kört honom dit. Sagt och gjort, och jag knatade på. Och det var den tyngsta promenaden på länge, haha. Blött, lerigt och halt. Men jag knatade på ändå. Väl hemma upptäckte jag att jag hade tagit fel hemnyckel, så jag kom inte in. Så då var det bara att vända och gå tillbaka. Det man inte har i huvudet får man ha i benen var något som ekade hela vägen tillbaka till Ica.

Efter att äntligen ha kommit hem så var jag så frusen att jag kröp ner i soffan under två filtar med lite melon och Sveriges mästerkock på teven. Nu ska jag försöka pallra mig upp för att städa i kaos-köket. Vi får se hur det går, haha.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards