sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 21 april 2018

Av Sanna Svensson - 21 april 2018 23:57

Äntligen ledigt! I morse när jag vaknade, av mig själv, så kände jag att det här kommer bli en bra dag. Och vilken dag det blev sen då.

Jag började med en frukost framför tv. En frukost i lugn och ro. Bara en sån sak. Jag vet inte när det hände senast!? Sen gick jag och Keaton ut på en promenad med en klarblå himmel framför oss. Solen gassade och ja, där och då fanns det inte mycket att klaga på.


Sen gick vi in och jag fixade en ihop-plock-lunch. Paprika, halloumi och avokado med chilipulver. I det enkla bor det vackra, som vår käre Ernst Kirschsteiger skulle ha sagt. Lunchen åt jag fram teven där jag hade tänkt se Kais Mora ta SM-guld. En riktig nervpärs som tyvärr slutade med en silverpeng till dom.

När matchen var slut satt jag ute i solen tills Marcus kom hem. Då la vi oss och vilade en stund innan vi fick besök av Jonas och hans Sanna, och var på resande fot neröver. Vi åkte bums iväg och spelade årets första minigolf som, tro det eller ej, jag vann. Relativt stort också. Helnöjd tjej!! Sen var planen att vi skulle laga hamburgare, men vi såg Pizza Hut-skylten på andra sidan vägen. Och blev istället sugna på det. Så pizza blev det. På balkongen med en flaska vin.

Senare gick vi in till soffan där vi åt kladdkaka med jordgubbar och kollade på Sully. En dag i världsklass.

Nu är det sovadags. Imorgon väntar jobb. Tidigt. Sovgott!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards